اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

امام‌جمعه دلوار:

خدمات حوزه سلامت در بخش دلوار توسعه یابد

امام‌جمعه دلوارگفت: باید خدمات حوزه سلامت در بخش دلوار متناسب با بعد جمعیت روستاهای این بخش توسعه یابد و با ارتقاء سطح مرکز، خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

خدمات حوزه سلامت در بخش دلوار توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام علی زاهددوست صبح امروز در دیدار با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اظهار داشت: خدمت در عرصه سلامت کار ارزشمندی است و کارکنان شاغل در این عرصه در بخش ساحلی تنگستان زحمات زیادی می‌‌کشند که به‌ نوبه خود از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوندی است و زمانی شناخته می‌شوند که به خطر بیفتند، یعنی ارزش سلامتی زمانی مشخص می‌شود که در بستر بیماری قرار بگیریم و این دو نعمت به‌عنوان نعمت‌های شناخته‌نشده مطرح هستند.

امام جمعه دلوار با اشاره به سکونت بیش از نیمی از جمعیت شهرستان تنگستان در بخش ساحلی این شهرستان تصریح کرد: باید خدمات حوزه سلامت در بخش دلوار متناسب با بعد جمعیت روستاهای این بخش توسعه یابد و با ارتقاء سطح مرکز، خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دسترسی مردم این بخش به خدمات درمان حوزه سلامت گفت: باید شرایطی فراهم شود تا ساکنان بخش دلوار بتوانند از خدمات پزشکی تخصصی بهره‌مند شوند و برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان تنگستان نباشند.

امام جمعه دلوار با اعلام این که طرح تحول سلامت یکی از برجسته‌ترین خدمات دولت روحانی است، بیان کرد: عمده مشکلات مردم این منطقه مربوط به مشکلات بینایی و چشم است که انتظار می‌رود شرایطی برای بهره‌مندی مردم ازخدمات چشم‌پزشکی فراهم شود.

زاهددوست با تأکید بر هم‌افزایی شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان با حوزه سلامت اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم وزارت بهداشت که اهتمام ویژه‌ای نیز دارد بحث اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی سلامت است که در این زمینه شورای فرهنگ عمومی می‌تواند ورود کند و یاریگر حوزه سلامت باشد.

وی با اعلام آمادگی در زمینه آموزش و ارتقاء فرهنگ سلامت گفت: ما آماده هستیم در بحث فرهنگ عمومی و آشنایی مردم با سبک زندگی سالم و ارائه آموزش‌های اصول بهداشت و سلامتی، به حوزه سلامت شهرستان کمک کنیم.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه مردم در بحث سلامتی مشارکت خوبی خواهند داشت، عنوان کرد: مردم نشان داده‌اند که همواره در تمامی زمینه‌ها در صحنه بوده و مشارکت فعالی خواهند داشت و حتماً در بحث سلامت که مربوط به خودشان است پای کارخواهند بود.

انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول