اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

رئیس کمیته بیسبال خراسان رضوی خبر داد

مشهد میزبان مسابقات بیسبال کشوری

رئیس کمیته بیسبال خراسان رضوی گفت: مرحله نهایی لیگ بیسبال کشور به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی و در مشهد برگزار می‌شود.

مشهد میزبان مسابقات بیسبال کشوری

عادل مشیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه مرحله نهایی لیگ بیسبال کشور به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی و در مشهد برگزار می‌شود. اظهار  داشت: این دوره از مسابقات، 26 تا 30 مهر در زمین چمن بوستان ملت مشهد با حضور تیم‌هایی از شهرهای مختلف کشور  برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های خراسان رضوی، لیان بوشهر، آرتان قم، گاز کرمان و نادری بوشهر حضور دارند که به صورت دوره‌ای باهم به رقابت می‌پردازند.
رئیس کمیته بیسبال خراسان رضوی درباره وضعیت تیم بیسبال خراسان رضوی نیز گفت: یکی از تیم‌های قدرتمند کشور در بیسبال را تیم خراسان رضوی تشکیل می‌دهد که طی دو سال گذشته نیز موفق به کسب مقام قهرمانی شده است.

مشیریان ادامه داد: ما سال گذشته در تیم خراسان رضوی برای بالا بردن سطح رقابت‌ها از بازیکن خارجی استفاده کردیم و قهرمان کشور شدیم، اما امسال قصد داریم با بازیکنان بومی و جوان در این مسابقات حضور پیدا کنیم و هدفمان آینده‌سازی است.
وی با اشاره به اینکه تیم‌های کرمان و نادری بوشهر مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات هستند، متذکر شد: رقابت‌های لیگ دسته یک بیسبال کشور بالاترین سطح مسابقات قهرمان کشوری بوده و بازیکنان برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات بین‌المللی به  اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول