اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مدیر آموزش و پرورش لواسانات:

طرح غربالگری دانش‌آموزان در لواسانات اجرا می‌شود

مدیر آموزش و پرورش لواسانات گفت: طرح غربالگری دانش‌آموزان در لواسانات در مدارس شهری و روستایی به اجرا درمی‌آید.

طرح غربالگری دانش‌آموزان در لواسانات اجرا می‌شود

مازیار صابرشهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار کرد: با همکاری و مشارکت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تهران، طرح غربالگری دانش‌آموزان لواسانات اعم از شهری و روستایی به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: در این طرح که در همه مدارس شهری و روستایی برنامه‌ریزی شده و در 42 مدرسه اجرا می‌شود، جمعیت قریب به 6 هزار نفر دانش‌آموز از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش لواسانات بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح، شناسایی آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان و فضاهای آموزشی است که به‌صورت کارشناسی مورد مطالعه و اجرا قرار می‌گیرد.

صابرشهرکی با اشاره به اینکه طرح غربالگری به‌صورت فراگیر در تمام بخش لواسانات اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح غربالگری در نظر دارد تا برای هریک از دانش‌آموزان شناسنامه‌ای تهیه کرده و افرادی که نیازمند راهنمایی و ارائه مشاوره‌های لازم هستند، از طریق مراکز مشاوره به روانشناس معرفی کند.

وی اضافه کرد: در هر یک از مدارس شهری و روستایی، مراکز مشاوره مستقر می‌شوند و نسبت به شناسایی افراد اقدام می‌کنند و در صورت حاد نبودن آسیب، مشاوره لازم همان‌جا ارائه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش لواسانات ادامه داد: تلاش می‌شود تا در این طرح دانش‌آموزان با مفاهیم علمی و کاربردی آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و ...به طور کاربردی آشنایی پیدا کنند و راهکار لازم برای تقابل با آن را فراگرفته و مصونیت یابند.

صابرشهرکی گفت: طرح غربالگری دانش‌آموزان بخش لواسانات از ماه آینده اجرا و تمام دانش‌آموزان از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2568/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول