اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان:

بیشترین تخلفات در هرمزگان در حوزه کالاست

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان گفت: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، حراج غیرقانونی و نبود پروانه کسب مهمترین تخلفات در این مدت بوده است.

بیشترین تخلفات در هرمزگان در حوزه کالاست

عبدالرضا پیروی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: طی شش ماهه سالجاری چهار هزار و 378 مورد پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌های متشکله بالغ بر 13 میلیارد ریال است.

وی تعداد شکایات مردمی واصله به سازمان، در شش ماهه را سه هزار و 449 مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات در حوزه کالا بوده است.

پیروی‌منش افزود: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور  فاکتور، حراج غیرقانونی و نبود پروانه کسب مهمترین تخلفات در این مدت بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت  هرمزگان تصریح کرد: در شش ماهه سالجاری یک هزار و 93 مورد گشت مشترک با سازمان‌ها و نهادها انجام شده است.

پیروی‌منش خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مردم این سازمان نظارت ویژه از واحدهای صنفی را در دستور کار خود دارد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول