اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس:

خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند پایانی برای آن تلقی شود

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: در برجام کشورهای دیگری نیز وجود دارند و قطعا خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند پایانی برای آن تلقی شود.

خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند پایانی برای آن تلقی شود

رامین نورقلی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از چند مدت پیش انتظار آن می‌رفت که از آقای ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا اینچنین صحبت‌هایی شنیده شود و بر اساس قول‌هایی که در زمان مبارزات انتخاباتی خودشان داشتند این صحبت‌ها خارج از انتظار نبود مسئله مهم این است که در برجام کشورهای دیگری نیز وجود دارند و قطعا خروج آمریکا از برجام نمی‌تواند پایانی برای آن تلقی شود.

وی در خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا و دخالت‌های آمریکا در امور ایران تصریح کرد: کشورهای اروپایی در این موضوع برجام هستند و قویا اظهار می‌کنند با توجه به اینکه کشورهای خارجی تماس‌هایی با رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران داشتند و تاکید می‌کردند که برجام بر تعهدات خود پایبند خواهد بود.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود یکی از اهدافی که ترامپ در کارهای اخیرش دنبال می‌کند این است که ایران را مجبور کند تا از برجام بیرون بیاید و آمریکا مستمسکی داشته باشد که ایران بود که از برجام خارج شد.

نورقلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ما راهکارهای خودمان را داریم در واقع ابزارهای دیپلماتیک را داریم در کشور استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر آنها هر نوع حرکت نسنجیده‌ای از طرف کشورمان تلقی کنند که ایران است به برجام ضربه می‌زند قطعا به ضرر ما خواهد بود و باعث می‌شود آمریکا به نتیجه‌ای که مورد مطلوب خودش است برسد.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی در راستای مواضع استکبارستیزی روحانی رئیس‌جمهور ایران گفت: آقای رئیس جمهور سخنان خوبی را مطرح کردند و صحبت‌های او سنجیده بود و شرایط فعلی یک شرایط مهم و تعیین‌کننده برای کشور ما است و هر نوع حرکت نابخردانه که از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا ممکن اتفاق بیافتد باید آمادگی کامل را داشته باشیم.

نورقلی‌پور بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی ما در این موضوع اقتصاد مقاومتی است و مورد تاکید مقام معظم رهبری و  مجموعه نظام اعم از دستگاه‎های اجرایی، مقننه و قضایی است و معتقدیم اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی برای چنین وضعیتی است.

وی در راستای معضلات جامعه اعم از بیکاری، رانت‌خواری، گرانی و فساد اداری ابراز کرد: این مسائل یکی از آسیب‌های بزرگی است که فرهنگ و اقتصاد جامعه را تهدید می‌کند و واقعیت‌هایی است که کم و بیش در کشور ما وجود دارد و نباید وجود این مسائل را کتمان کنیم و در این زمینه باید راهکارهایی جود دارد و دولت جدید راهکارهایی برای این موضوع در پیش گرفته است.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا اگر بخواهد به هر نحوی به برجام ضربه بزند ما باید عزم خودمان را جذب کنیم تا در برابر این آسیب‌ها خودمان را کاملا مسلح کنیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول