اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

سردار نوعی‌اقدم:

حمایت آمریکا از نیروهای تکفیری نیازی به اثبات ندارد/ جبهه مقاومت اسلامی قلب‌ها را تسخیر کرده است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: حمایت آمریکا و غربی‌ها از نیروهای تکفیری به کرات ثابت شده و استکبار جهانی در تداوم پشتیبانی‌های خود از تروریست سنگ تمام گذاشته است.

حمایت آمریکا از نیروهای تکفیری نیازی به اثبات ندارد/ جبهه مقاومت اسلامی قلب‌ها را تسخیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، پیش از ظهر امروز در حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در سالن همایش بیمارستان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی و خدمات جامعه پزشکی به مردم شایسته بهترین نوع قدردانی‌ها بوده و اقدامات این قشر بی‌ادعا و زحمت‌کش جامعه برای خدمت‌رسانی به بیماران ستودنی است.

وی جامعه پزشکی را از خدوم‌ترین قشرهای جامعه معرفی کرد و افزود: تلاش اعضای جامعه پزشکی ‌ در بهبود سلامتی بیماران و تشفی خاطر آنان کمتر از جهاد در راه خدا نبوده و لبخند و امیدواری ایجاد شده در چهره بیماران و تلاش در این مسیر تقرب الهی است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حمایت آمریکا و غربی‌ها از نیروهای تکفیری و داعش امری ثابت شده است و در تداوم حمایت‌های خود از تروریست سنگ تمام گذاشتند.
نوعی‌اقدم ادامه داد:  جبهه مقاومت اسلامی با بهره‌گیری از نیروهای با ایمان و با اخلاص با پایداری و ایثار مثال‌زدنی خود، در مقابل تروریست و برهم زنندگان استقلال و امنیت منطقه با پای جان ایستادگی می‌کنند و در مقابل خواسته و نیت شوم ابرقدرت‌ها تسلیم نخواهند شد.
وی افزود:  حضور نیروهای با اخلاص در جبهه مقاومت از عقاید و مذاهب مختلف، نشان از همراهی قلبی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمنان اسلام دارد و اتحاد و همبستگی رزمندگان به مانند خار چشمی در مقابل دیدگان ایادی استکبار خواهد بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: تلاش برای تربیت دانش‌آموختگان مجاهد در رشته‌های مختلف تحصیلی از نیازهای مهم کشور بوده و جهاد فرهنگی و توجه به سنگرهای علمی از وظایف خطیر تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و دانشگاهیان است.

انتهای پیام/3356/213/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول