اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس پلیس ‌راه گلستان:

تمام جاده‌های گلستان لغزنده است/ همراه داشتن زنجیر چرخ در فصل سرما اجباری است

رئیس پلیس راه گلستان از لغزنده بودن تمامی محورهای مواصلاتی در این استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود رانندگان قبل از انجام سفر بخصوص در مسیرهای کوهستانی، وضعیت محور را از پلیس راه و یا راهداری استعلام کنند.

تمام جاده‌های گلستان لغزنده است/ همراه داشتن زنجیر چرخ در فصل سرما اجباری است

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی در استان شدت گرفته و تمامی محورها لغزنده است.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی به طور طبیعی میدان دید راننده کاهش پیدا کرده که به منظور پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه گلستان تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ در فصل‌های سرد سال بخصوص در شرایط بارش باران و برف الزامی و اجباری است و ماموران پلیس‌راه در طول مسیر این موضوع را بررسی کرده و راننده متخلف اعمال قانون خواهد شد.

عبدی بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن جریان دارد اما با توجه به شرایط جوی، احتیاط در رانندگی، رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل، عدم انجام سبقت غیرمجاز و صبر و شکیبایی در رانندگی از جمله مسائلی است که باعث پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

انتهای پیام/20/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول