اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

معاون آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی خبر داد

شهدا به هر جامعه‌ای هویت می‌دهند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌و پرورش آذربایجان غربی گفت: شهدا به هر جامعه‌ای هویت می‌دهند و نباید از این موضوع غفلت کرد.

شهدا به هر جامعه‌ای هویت می‌دهند

قدرت الله قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: شهدا اعم از زن و مرد به هر جامعه‌ای هویت می‌دهند و نباید از این موضوع غفلت کرد؛ شهدا با سرمایه‌های فاخر و ارزشمندی مانند تقوا، عمل صالح و مبارزه با جهل و غفلت به مقام قرب الهی نائل شدند.

وی با بیان اینکه در آئین معلمی همراهی و همزبانی با شهدا به معنای واقعی کلمه موج می‌زند، افزود: شهدا سند غیرت و شناسنامه هویت‌بخش و معنوی انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شوند به طوری که از طریق برگزاری اجلاسیه 12 هزار شهید استان در راستای تجدید آرمان، حفظ نام و یاد شهدا گام برمی‌داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی گفت: مقام شهید، حرمت، عزت و سربلندی است و شهدا در ارتباطی که با خدا داشته‌اند، در یک شب راه صد ساله را پیمودند بنابراین باید این انسان‌های وارسته را برای خودمان الگو قرار دهیم.

انتهای پیام/1023/1/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول