اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان در مجلس:

آمریکا و اروپا در بحث برجام تقسیم کار کرده‌اند/ اجرای استراتژی پلیس بد و خوب

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: آمریکا و اروپا در بحث برجام تقسیم کار کرده‌اند و اروپا مسیری غیر از آمریکا را نمی‌پیماید.

آمریکا و اروپا در بحث برجام تقسیم کار کرده‌اند/ اجرای استراتژی پلیس بد و خوب

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سخنان و اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه مبنی بر اینکه «ما برجام را حفظ می‌کنیم اما در مورد مسائل موشکی با ایران مذاکره ‌می‌کنیم»، به خوبی نشان داد رئیس‌جمهور فرانسه مسیری غیر از آمریکا را نمی‌پیماید و حرف اروپا و آمریکا یکی است.

وی تصریح کرد: بر بحث برجام آمریکا و اروپا تقسیم کار کرده‌اند یک روز آمریکایی‌ها نقش پلیس بد و اروپایی‌ها پلیس خوب را بازی می‌کنند و یک روز کاملاً برعکس آمریکایی‌ها نقش پلیس خوب و اروپایی‌ها نقش پلیس بد را بازی‌ می‌کنند تا ایران را فریب بدهند اما باید بدانند مارگزیده از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور فرانسه از این پس حجت را بر همه آنهایی که مدعی بودند باید برجام از مسیر اروپا به راه خود ادامه دهد، تمام کرد.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا با هم هماهنگ هستند و امروز باید کسانی که خوش‌خیالی کرده و می‌گفتند برجام را با اروپایی‌ها حفظ کنیم بدانند زمان خوش‌خیالی‌شان به پایان رسیده است و باید از اظهارات فرانسوی‌ها درس عبرت گرفت.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول