اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

فرهاد صداقت:

در 50 سال حضورم در فوتبال چنین حکمی را ندیده بودم/ کدام قانون اجازه دخالت در امور داخلی باشگاه‌ها را می‌دهد

مدیر سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در 50 سال حضورم در فوتبال چنین حکمی را ندیده بودم که برای کیانی صادر شده است.

در 50 سال حضورم در فوتبال چنین حکمی را ندیده بودم/ کدام قانون اجازه دخالت در امور داخلی باشگاه‌ها را می‌دهد

فرهاد صداقت شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازیکن فوتبال در تمرین باشگاه خود آزاد است و اگر تخلفی هم کند، کمیته انضباطی باشگاه باید در این مورد تصمیم‌گیری کند و مسائل داخلی یک باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ربطی ندارد.

وی گفت: این درگیری چه به صورت شوخی و چه به صورت جدی نباید بین کیانی و آغاسی صورت می‌گرفت، اما زمانی که کمیته انضباطی باشگاه خود این 2 بازیکن را جریمه کرده، لزومی نبود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور وارد این قضیه شده و در این مورد حکم می‌داد.

داور پیشکسوت فوتبال تبریز افزود: کدام قانون کشور کشیدن قلیان را ممنوع کرده است که کمیته انضباطی به آن استناد کرده و 2 بازیکن پرسپولیس را محروم کرده و اگر قلیان کشیدن جرم است می‌توانند صدها بازیکن را محروم کنند.

صداقت گفت: باشگاه تراکتورسازی نباید حکم صادره را بپذیرد و از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده برده و اقدامات خود را برای لغو این حکم به کار بسته و حتی به نمایندگان تبریز در مجلس متوسل شده و برای دادخواهی از آنها کمک گیرد.

معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار چنین حکمی در فوتبال کشور صادر شده است و اگر مهدی کیانی و آغاسی هم تخلفی کردند خود باشگاه با آنها برخورد کرده و باید حکم کمیته انضباطی ملغی گردد.

انتهای پیام/30/60017 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول