اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

از بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد

پذيرش دانشجو در دانشکده خاتم‌الانبیاءدانشگاه آزاد ملایر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از پذیرش دانشجو در دو رشته پرستاری و اتاق عمل در دانشکده خاتم‌الانبیاء دانشگاه آزاد ملایر از بهمن ماه سال جاری خبر داد.

پذيرش دانشجو در دانشکده خاتم‌الانبیاءدانشگاه آزاد ملایر

عباس ملک‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به عنوان یکی از مراکز علمی شهرستان با امکانات متعدد تاکنون در تربیت علمی، فرهنگی فرزندان این مرز و بوم تلاش کرده است‏‌ اظهار کرد: افراد بسیاری از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مردمی بوده و این موضوع در اساس‌نامه دانشگاه نیز آمده است‏ افزود: این دانشگاه با توجه به پرداخت هزینه از سوی دانشجویان تلاش می‌کند تا امکانات خوبی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد ملایر با بیش از 90 رشته در مقاطع  کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دو رشته دکتری در حال فعالیت است، از تحصیل 3 هزار و 200 دانشجو در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: 800 نفر از این دانشجویان ثبت‌نامی ورودی‌های سال تحصیلی جدید هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر توانسته طی چند سال اخیر به یک دانشگاه بزرگ ارتقا یابد افزود: سال گذشته با سفر وزیر بهداشت به ملایر موافقت تاسیس دانشکده پیراپزشکی در این دانشگاه اخذ شد.

ملک‌حسینی اضافه کرد: در این زمینه دانشگاه آزاد ملایر با دریافت موافقت‌نامه تاسیس دانشکده پیراپزشکی در محل ساختمان خاتم‌الانبیاء اقدامات لازم برای تجهیز و ایجاد بستر برای پذیرش دانشجو را فراهم کرده که با پیگیری‌های انجام شده اکنون درخواست پذیرش دانشجو در رشته‌های پیراپزشکی داده شده است.

وی گفت: شاهد پذیرش دانشجو در دو رشته پرستاری و اتاق عمل در دانشکده خاتم‌الانبیاء خواهیم بود که 40 دانشجو در این دانشکده مشغول تحصیل می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به آمادگی این دانشکده برای پذیرش دانشجو از ترم بهمن اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در فضا‏، امکانات و تجهیزات وجود ندارد و ما منتظر طی فرایند اداری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد ملایر طی یک سال گذشته خاطرنشان کرد: امیدواریم با پذیرش دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی شاهد موفقیت بیشتر دانشگاه آزاد ملایر باشیم.

 انتهای پیام/89013/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول