اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است/ پیاده‌روی عظیم اربعین از برکات جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است، گفت: پیاده‌روی اربعین از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است/ پیاده‌روی عظیم اربعین از برکات جمهوری اسلامی است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: حضور پرشور انسان‌ها نه تنها شیعیان بلکه از همه ادیان در راهپیمایی بزرگ اربعین قابل تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: این حضور عشق به امام حسین (ع) است و این عاشقی بسیار زیبایی دارد، آن‌هایی که به زیارت کربلا از طریق پیاده‌روی اربعین می‌روند یک وظیفه‌ دارند و کار بزرگی انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است، تصریح کرد: این پیاده‌روی یک‌جور تظاهرات است که انجام می‌شود؛ مردم باید به این زائران اربعین کمک مالی و برایشان دعا کنند که با سلامتی بروند و برگردند.

شاهچراغی با بیان اینکه ما که پشت سنگر اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین هستیم باید به زائران کربلا در این اجتماع بزرگ کمک مالی کنیم، اضافه کرد: این کار مهمی است که باید انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران برکات زیادی به همراه داشته و یکی از آنها همین پیاده‌روی عظیم اربعین است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/ک10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول