اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  اطلاعات عمومی و دانستنی ها

استعمال سیگارهای الکترونیکی در نیویورک ممنوع می‌شود

فرماندار نیویورک روز دوشنبه لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن، استعمال سیگارهای الکترونیکی در فضاهای عمومی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و محل کار ممنوع است.

استعمال سیگارهای الکترونیکی در نیویورک ممنوع می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اندرو کوئومو، فرماندار نیویورک روز دوشنبه لایحه‌ای را امضا کرد که بر اساس آن، استعمال سیگارهای الکترونیکی در فضاهای عمومی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و محل کار ممنوع است. 

این ممنوعیت طی یک ماه آینده بر اساس قانون "Clean Indoor Air" به اجرا درمی‌آید تا جان افرادی که در فضاهای عمومی هستند در معرض خطر قرار نگیرد.

کوئومو می‌گوید: «سیگارهای الکترونیکی به عنوان یک جایگزین سالم برای سیگار توتونی عرضه می شوند، اما واقعیت این است که خطرات آنها برای سلامت کاربران و کسانی که در اطراف آنها هستند، به اندازه سیگارهای توتونی است».

طی یک بررسی که در سال 2016 انجام شد، 20 درصد کودکان از سیگارهای الکترونیکی استفاده کرده‌اند که نسبت به دو سال قبل آن، افزایش دو برابری داشته است.

از سال 2003 مصرف محصولات دخانی در فضاهای بسته عمومی برای اولین بار در ایالت نیویورک ممنوع شد و طبق لایحه‌ای که به دست فرماندار این ایالت به امضا رسید، استعمال سیگارهای الکترونیکی نیز به زودی ممنوع می‌شود. 

 اداره بهداشت عمومی ایالت نیویورک هشدار داد، ریه 70 درصد مردم این شهر به علت شدّت مصرف دخانیات و آلودگی‌ هوا در شرایط نامناسبی قرار دارد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول