اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

نماینده مردم کرمان در مجلس خبر داد

گازرسانی به روستاهای بالادستی چترود تا 3 ماه آینده

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای سردسیر و بالادستی هدف گردشگری چترود از گازرسانی به این روستاها طی سه ماه آینده خبر داد.

گازرسانی به روستاهای بالادستی چترود تا 3 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در در بازدید از روستاهای سردسیر و بالادستی هدف گردشگری چترود از گازرسانی به روستاها پای سیب، همقاوند، بندر، سردر و بخشی از روستاهای معزآباد، عبدل‌آباد، ده مسعود خبر داد و اظهار داشت: روستاهای بالادستی چترود، هدف گردشگری بوده و در عین حال از روستاهای سردسیر منطقه هستند که با بهره‌مندی از نعمت گاز می‌توانند در حوزه گردشگری و جذب توریست موفق عمل کند.

وی افزود: راه ارتباطی این روستاها به یکدیگر و شهر چترود نیز خاکی بوده که با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دفتر امام جمعه و بخشداری، به زودی سه کیلومتر از هفت کیلومتر راه خاکی آسفالت می‌شود و باقیمانده مسیر نیز با همکاری بخشداری و راهداری زیرسازی احیا می‌شود تا زمانی که آسفالت شود از سختی عبور و مرور بکاهد.

زاهدی همچنین از اجرای طرح هادی در این روستاها خبر داد و گفت: در برخی روستاها طرح هادی اشکالات و مواردی برخورد کرده که شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها باید با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کرمان مکاتبه کنند تا در بازنگری طرح هادی لحاظ شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آب آشامیدنی روستای هدف گردشگری روستای پای سیب خبر داد و عنوان کرد: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نیز از نزدیک مشکلات آب آشامیدنی روستاها را مشاهده کرد که مقرر شده که از طرق مختلف مشکل آب آشامیدنی روستاهای بندر، همقاوند، سردر و معزآباد را پیگیری کند.

انتهای پیام/3388/ص20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول