اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

رئیس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی:

امکان ایجاد 500 شغل در صنعت گردشگری در اندیمشک وجود دارد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اندیمشک مالک ۲ دریاچه سد بزرگ کرخه و دز بوده گفت: امکان ایجاد 500 شغل در صنعت گردشگری در اندیمشک وجود دارد.

امکان ایجاد 500 شغل در صنعت گردشگری در اندیمشک وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اندیمشک، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست شورای اشتغال در سرسرای فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک مالک ۲ دریاچه سد بزرگ کرخه و دز بوده و باید زمینه استفاده از این ۲ سرمایه در زمینه اشتغال فرزندان اندیمشک فراهم شود.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر از دریاچه برای پرورش ماهی استفاده می‌شود و هیچ گونه مشکلی در کیفیت آب رخ نداده افزود: در کشورهای اروپایی از روش پرورش ماهی در قفس به عنوان یک راه برای ایجاد اشتغال و تأمین غذای جامعه استفاده می‌شود اما متاسفانه امکان پرورش ماهی در دریاچه دز و کرخه به شهروندان اندیمشک به بهانه واهی داده نمی‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مدیران استانی در حد وسع و توان به خوبی کار کرده‌اند، تصریح کرد: نگاه مدیران استانی به موضوع اشتغال باید تغییر کند و همه دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال با وحدت رویه و نگاه کارشناسی زمینه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک، استان خوزستان و کشور را فراهم کنند.

وی خواستار تشکیل کارگروه اشتغال در شهرستان اندیمشک شد و عنوان کرد: تمام مسؤولین محلی، استانی و کشوری با حذف بروکراسی اداری و نیز کاهش زمان صدور مجوزات زمینه توسعه و تسریع پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان را فراهم کرده و کارگروه ویژه اشتغال در شهرستان با طرح مباحث با کارگروه استانی اشتغال زمینه رفع موانع اشتغال و کارآفرینی را پدید آورد.

حسنوند از امکان ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در زمینه توسعه صنعت گردشگری خبر داد و افزود: در زمینه صنعت گردشگری برنامه‌ریزی گسترده انجام‌گرفته که در صورت تسریع عملیات عمرانی طی یک سال شاهد ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک هستیم.

وی سهم خوزستان در رسانه ملی را اندک خواند و گفت: رسانه ملی در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان و بیان ظرفیت‌ها در استان خوزستان نقش مهم می‌تواند ایفا کند و در این زمینه باید برنامه‌ریزی گسترده انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک در خاتمه با بیان اینکه اندیمشک مالک ۲ دریاچه سد بزرگ کرخه و دز بوده گفت: امکان ایجاد ۵۰۰ شغل در صنعت گردشگری با استفاده از ۲ دریاچه سد در اندیمشک وجود داشته و در زمینه ایجاد اشتغال از چشم‌انداز و رونق صنعت پرورش ماهی در قفسه نیز می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/72046/د30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول