اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امروز در کتابخانه مرکزی

سازنده «سر به مهر» مهمان اصفهانی‌ها می‌شود

چهارمین برنامه از سلسله نشست‌های تحلیلی آموزشی فنون فیلم‌نامه‌نویسی میزبان «هادی مقدم دوست»، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، منتقد و مدرس سینما خواهد بود تا تجربیات خود را به علاقه‌مندان هنر هفتم منتقل کند.

سازنده «سر به مهر» مهمان اصفهانی‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دفتر تخصصی سینما پیرو برنامه نخستین دوره نشست‌های تحلیلی آموزشی فنون فیلم‌نامه‌نویسی اصفهان در زمستان 95 و نظر به اینکه اصلی‌ترین هدف و مأموریت دفتر تخصصی سینما تمرکز بر حوزه «فیلم نامه» است، در سال 96 به برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «انتقال تجربه» اقدام کرده است.

اولین جلسه نشست‌های انتقال تجربه با حضور «مازیار میری» و «امیر عربی» در 11 مرداد، دومین جلسه آن 4 شهریور با حضور استاد « امرالله احمدجو» و سومین جلسه نیز اول مهر ماه با حضور «سعید عقیقی» برگزار شد.

سلسله نشست‌های انتقال تجربه از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی برنامه‌ریزی شده که در چهارمین برنامه از این سلسله نشست‌ها «هادی مقدم دوست»، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، منتقد و مدرس سینما به عنوان مهمان برنامه حضور خواهد داشت.

این برنامه امروز شنبه ششم آبان ماه از ساعت 16 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

هادی مقدم‌دوست متولد 1350 در تهران است، وی فعالیت‌های سینمایی خود را در مقام کارگردانی از سال 1389 با فیلم «چسب زخم» آغاز کرد.

او تاکنون سه فیلم بلند با نام‌های چسب زخم (اپیزود ملاقات) 1383 و سر به مُهر (1391) و هیهات (1394)، ساخته است و در فیلم‌های بوتیک (1382)، پروانه‌ای در باد (1382)، ایستگاه متروک (1380)، طوفان (1375) و سفر (1373) به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

مقدم‌دوست برنده جوایزی چون دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بی پولی» و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «سر به مُهر» شده است.

انتهای پیام/63096/ف/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول