اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

دبیر هیئت بوکس سیستان و بلوچستان خبر داد

حضور 6 بوکسور سیستان و بلوچستان در رینگ ملی

دبیر هیئت بوکس سیستان و بلوچستان گفت:6 بوکسور سیستان و بلوچستان در رقابت‌های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور روی رینگ رفتند.

حضور 6 بوکسور سیستان و بلوچستان در رینگ ملی

محمود نهتانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس بزرگسالان کشور با عنوان یادواره پنج هزار و 400 شهید کردستان کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و در روز اول آن 108 بوکسور حاضر در 10 وزن طی 54 مسابقه به مصاف هم رفتند که  شش ورزشکار استان نیز در این میان حضور داشتند و با مشخص شدن زمان برگزاری رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی ورزشکاران استان تمرینات فشرده خود را آغاز کردند تا بتوانند علاوه بر حضوری قدرتمند با مدال به استان باز گردند.

وی بیان کرد: در روز اول این رقابت ها بوکسورهای استان در شش وزن رقابت کردند و توانستند چهار پیروزی را به نام استان ثبت کنند اما نتیجه دو مسابقه به حریفانشان واگذار شد.

وی افزود: در وزن 49 کیلوگرم این مسابقات پوریا میر به مصاف بوکسور هرمزگان رفت که نتوانست امتیاز لازم را به دست آورد و با شکست مقابل این رقیب از دور رقابت ها کنار رفت، در همین وزن مسعود ریگی دیگر نماینده استان بوکسور خراسانی را از پیش روی برداشت.

دبیر هیئت بوکس سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در 60 کیلوگرم نیز امین عسگری تنها نماینده استان در این وزن به مصاف حریف بوشهری خود رفت و با شکست این رقیب سرسخت رینگ را ترک کرد، در وزن 69 نیز علیرضا ذبیحی توانست در مقابل بوکسور قم به نتیجه مطلوبی دست یافت، در 75 کیلوگرم علی پیری به عنوان نماینده استان روی رینگ رفت که او نیز در رقابت با بوکسور قم توانست به پیروزی برسد اما علی اکبر ریگی که به عنوان بوکسور وزن 91 کیلوگرم استان در این مسابقات حضور داشت توانست در مقابل نماینده مرکزی به پیروزی دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بوکسورهای استان در رقابت با حریفان داخلی خود از توان بالاتری برخوردار هستند اما متاسفانه بعد مسافت با استان های دیگر و سختی راه به دلیل اعزام زمینی، خستگی را در ورزشکاران ایجاد می کند و سبب کاهش توان آن ها و نداشتن عملکردی مطلوب در رقابت های می شود، در صورت رفع این مشکل می توان به راحتی بوکسورهای استان را در رتبه های برتر ملی و حتی بین المللی دید.

انتهای پیام/75011

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول