اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

برنامه‌های هفته پژوهش در استان یزد تشریح شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان را از مهم‌ترین برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری برشمرد.

برنامه‌های هفته پژوهش در استان یزد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، رضا یادگاری پیش از ظهر امروز در اولین نشست ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان یزد با اشاره به وظایف این ستاد، گفت: تصویب سیاست‌ها، جهت‌گیری‌های اصلی و تعیین راهبردهای هفته پژوهش و فناوری در سطح استان، بررسی و تصویب برنامه‌ها و پیشنهادهای هفته پژوهش و فناوری در سطح استان، بررسی و تصویب برنامه‌ها و پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی کمیته‌های ستاد استانی، بررسی و تصویب منابع مالی موردنیاز برنامه‌ها و محل تأمین آن‌ها ازجمله وظایف ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان است.

وی تشکیل و پیگیری جلسات ستاد، ابلاغ و پیگیری مصوبات ستاد، پیشنهاد دبیران و مسئولین کمیته‌های ستاد به رئیس ستاد را عمده وظایف دبیر کل ستاد برشمرد و افزود: کلیه دبیران باید مکاتبات و هماهنگی‌های خود را از طریق دبیر کل ستاد برای رئیس ستاد ارسال کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد وظایف رئیس ستاد استانی را تبیین سیاست‌ها، اهداف و شرح وظایف بخش‌های مختلف ستاد، انتخاب و صدور حکم جانشین رئیس ستاد و انتخاب و صدور حکم دبیر کل ستاد دانست.

یادگاری برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان را از مهم‌ترین برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری برشمرد و اظهار داشت: پیشنهاد برنامه‌های جشنواره به ستاد، پیشنهاد محل برگزاری جشنواره به ستاد، تهیه مستندات برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری در استان و برآور مالی برگزاری جشنواره از عمده وظایف دبیر جشنواره است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری، فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید در استان، برگزاری جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده و تجلیل از ایده پردازان منتخب استانی، تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش‌آموزی در سطح استان و ... از دیگر برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری در استان است.

وی در خصوص اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان‌ها، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح استان و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری فعالان در این حوزه، تشویق و ترغیب پژوهشگران و فناوران استان به تولید بیشتر علم، فناوری، عزت و ثروت ناشی از آن، شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهش و فناوری و بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهش‌ها و فناوری‌های توسعه‌یافته ازجمله مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان است.

انتهای پیام/3404

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول