اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا تاکید کرد

تلاش‌ برای تربیت زیرساختی جوانان/ تربیت دانش‌آموز انقلابی نیازمند مدارس انقلابی است

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: تمام تلاش‌ها برای تربیت زیرساختی جوانان است که بتوان جوانانی آگاه و با بصیریت به جامعه اسلامی تحویل داد چرا که این نسل، مسئولان آینده کشور هستند.

تلاش‌ برای تربیت زیرساختی جوانان/ تربیت دانش‌آموز انقلابی نیازمند مدارس انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، الیاس گل محمدزاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هشتم آبان ماه سالروز شهادت بزرگ شهید فهمیده است که امام راحل نام ایشان را رهبر نوجوان یاد کرده بودند.

وی با بیان اینکه حضور شهید فهمیده و نوجوانان دوران جنگ نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: ما انقلاب را مدیون شهدایی همچون شهید فهمیده هستیم و مفتخریم بسیج دانش‌آموزی با جذب و تربیت نوجوانانی می‌تواند در بسط و توسعه و انتقال فرهنگ عاشورا و تفکر بسیجی و تربیت جوانان در طراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: امید است توفیق این را داشته باشیم که ادامه دهنده راه شهدا در این زمان باشیم.

وی با اشاره به تلاش متولیان امور تربیتی نوجوانان و جوانان در استان و کشور، بیان کرد: تمام تلاش‌ها برای تربیت زیرساختی جوانان است که بتوان جوانانی آگاه و با بصیریت به جامعه اسلامی تحویل داد چرا که این نسل آیندگان کشور هستند.

گل‌محمدزاده ادامه داد: نوجوانان ما در دوران انقلاب اعلام آمادگی کرده و اجازه از دست دادن یک وجب از خاک میهن را ندادند و الآن نیز همان راه با قدرت هر چه بیشتر ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموز انقلابی باید مدرسه انقلابی داشته باشد که مدارس ما نیز چنین هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا اظهار داشت: امروز اهمیت بسیج دانش آموزی بیش از پیش احساس می‌شود و ماموریت فرماندهان حوزه‌های دانش‌آموزی از حساسیت بالاتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز نیز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و گُواه آن نیز حماسه‌آفرینی شهدای جوان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) است.

گل محمدزاده با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی از جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه ایران است و یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.

 هفته بسیج دانش‌آموزی از 7 تا 13 آبان‌ماه، با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول