اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

برگزاری بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در ماه جاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همه ساله هفته‌ای با عنوان هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان‌ماه برگزار می‌شود و امسال نیز از بیستم تا بیست و ششم این ماه شاهد این جشنواره هستیم.

برگزاری بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد کارگران ظهر امروز در نشست هماهنگی 25 امین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همه ساله هفته‌ای با این عنوان در آبان‌ماه برگزار می‌شود و امسال نیز از بیستم تا بیست و ششم این ماه شاهد این جشنواره هستیم.

وی به عناوین مختلف روزهای هفته کتاب اشاره و افزود:  شنبه 20 آبان با عنوان کتاب، اهالی قلم و رسانه، یکشنبه به نام کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال، دوشنبه، کتاب و جامعه دانشگاهی، سه شنبه کتاب، کودک و نوجوان و خانواده، چهارشنبه با عنوان کتاب، کتابخوانی و کتابدار، پنجشنبه کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد مقاومتی و جمعه کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی نامگذاری شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از 24 الی 29 مهرماه در استان برگزار شد، عنوان داشت: در این نمایشگاه مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان کتاب بفروش رسید و 20 هزار نفر نیز از آن بازدید کردند.

کارگران در ادامه خاطرنشان کرد: طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران سه سال است که در کشور اجرا می‌شود و شهرکرد در سال اول مقام چهارم، سال دوم مقام سوم و سال سوم نیز مقام دوم را کسب کرد.

وی اضافه کرد: بحث واگذاری زمین برای احداث کتابخانه مرکزی چهارمحال و بختیاری که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهور بود انجام شده، زیربنای این کتابخانه 5 هزار متر مربع است که خرید و تامین زمین آن بر عهده استان و ساخت و تجهیز نیز از سوی وزارتخانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول