اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

سرپرست شهرداری شهریار:

طرح جامع ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در شهریار اجرا می‌شود

سرپرست شهرداری شهریار گفت: طرح جامع ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در شهریار اجرا می‌شود.

طرح جامع ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در شهریار اجرا می‌شود

محمود درخشان نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی است که باید بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق و درست این مهم صورت گیرد.

وی ادامه داد: کیوسک‌های مطبوعاتی حوزه فعالیتشان کاملاً مشخص است، اما عده‌ای برای درآمدزایی بیشتر اقدام به فروش تنقلات دیگر نیز می‌کنند.

سرپرست شهرداری شهریار با اشاره به اینکه منعی در این رابطه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات ما رفع سد معبر کیوسک‌های مطبوعاتی است که در دستور کار ویژه قرار دارد.

درخشان نسب با اشاره به اینکه این طرح با همکاری نیروی انتظامی، اداره صنعت و معدن و شهرداری صورت می‌گیرد، افزود: برای منظم کردن چهره شهر باید این کیوسک‌ها ساماندهی شوند.

وی با تأکید بر اینکه این دکه‌ها به‌عنوان سد معبر محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: وجود این دکه‌ها مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده که باید روند ساماندهی این کیوسک‌ها با دقت و نظارت بیشتر صورت گیرد.

سرپرست شهرداری شهریار توسعه خدمات‌رسانی به مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که کمبود و نبود امکانات برای مردم مشکل ایجاد کند و نارضایتی شهروندان را به همراه داشته باشد.

درخشان نسب ادامه داد: توسعه خدمات رفاهی و عمرانی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است و باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم مسیر توسعه خدمات به مردم طی شود.

وی با اشاره به اینکه باید مطالبات مردم را در زمینه‌های مختلف محقق سازیم، افزود: ایجاد فرهنگسرا، کتابخانه، بوستان،‌ پارک و ... از مهم‌ترین نیازها و مطالبات مردمی است که باید اجرایی شود.

سرپرست شهرداری شهریار گفت: از دیگر نیازهای این شهرستان ایجاد طرح‌های عمرانی است که باید با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط این طرح‌ها و پروژه‌ها به‌سرعت انجام شود.

درخشان نسب اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام را در شهریار مهم ارزیابی کرد و افزود: برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم باید این طرح‌ها را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم. ‌

انتهای پیام/2568/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول