اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

رئيس هیأت‌‌ هندبال استان قم:

كريمه نماينده قم در هندبال ايران نيست / قم سهميه‌اي در ليگ دسته دوم ندارد

رئيس هیأت‌‌ هندبال استان قم از حضور تيمي به نمايندگي از قم در مسابقات فصل 1396 ليگ دسته دوم هندبال مردان باشگاه‌هاي كشور اظهار بي‌اطلاعی كرد.

كريمه نماينده قم در هندبال ايران نيست / قم سهميه‌اي در ليگ دسته دوم ندارد

حسین محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: راجع به خبری که در آن گفته شده بود تیمی به نام کریمه با بازیکنان و کادر بومی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به جای قم به قرچک انتقال یافته و با نام کریمه قرچک وارد مسابقات می‌شود، باید بگویم که ما تیمی در لیگ دسته دوم نداریم.

وی ادامه داد: هیأت‌‌ هندبال استان قم از زحمات احمد فلاح به دلیل اینکه این موقعیت را برای حضور بازیکنان هندبال قم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های ایران فراهم کرده کمال تشکر را دارم و برای جوانان برومند قمی این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس هیأت‌‌ هندبال استان قم خاطرنشان کرد: فدراسیون هندبال تعداد 16 تیم را برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور دعوت کرده اما هیچ سهمیه‌ای از سوی این فدراسیون برای استان قم در لیگ دسته دوم در نظر گرفته نشده است.

وی در ادامه به حضور موفق دختران هندبالیست قم در یک دوره رقابت چهار جانبه اشاره و بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی شهرستان شاهرود و در گرامیداشت هفته تربیت‌‌بدنی و ورزش به انجام رسید و با قهرمانی تیم هندبال نونهالان دختر استان قم به مربیگری خانم افشاری همراه بود.

محمدخانی سپس به حضور تیم هندبال نوجوانان قم در مسابقات منطقه دو کشور اشاره و عنوان کرد: تیم خوش‌آتیه هندبال نوجوانان قم در دیدار رده‌بندی این مسابقات با اختلاف یک گل بازی را به تیم هیأت‌‌ هندبال البرز واگذار کرد و با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد.

وی افزود: در گروه‌بندی مسابقات هندبال نوجوانان منطقه دو کشور، تیم هیأت‌‌ قم در گروه نخست با تیم‌های بیمه آسیا آمل و سامنات قرچک هم‌گروه بود و در گروه دوم نیز تیم‌های مدرسه هندبال مطلب‌زاده قائمشهر، جنوب‌شرق تهران و شورای شهر عرب‌آباد البرز رقابت کردند.

انتهای پیام / 78002*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول