اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی اعلام فراخوان داد

چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی با محوریت شکوفایی فطرت و استعدادها با هویت اسلامی انقلابی در راستای گفتمان‌سازی علم و فناوری علوم انسانی و اسلام مقاله دریافت می‌کند.

چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه دینی اعلام فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی با محوریت شکوفایی فطرت و استعدادها با هویت اسلامی انقلابی در راستای گفتمان‌سازی علم و فناوری علوم انسانی و اسلامی در تعامل با استادان و دانشجویان دانشگاه‌های معتبر ایران و محققان جهان اسلام مقاله دریافت می‌کند.

در دو دهه اخیر در ایران برای تقویت رکن اسلامی فرهنگ اجتماعی و بازسازی و تولید نظریه‌های جدید در باب فرهنگ دینی تلاش‌های فراوانی شده است. با پیشرفت این تلاش‌ها نه تنها به لحظ نظری و تئوریک مسأله حل نشده است، بلکه راهکاری نیزی برای آن ارائه نشده است.

به همین منظور دانشگاه قم با همکاری مؤسسه سفیران فرهنگی مبین، چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی را با محوریت شکوفایی فطرت و استعدادها با هویت اسلامی انقلابی در ۱۴ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند.

پژوهشگران و محققان می‌توانند مقالات علمی و تحقیقات خود را تا حداکثر ۲۵ دی ماه جاری از طریق سامانه دبیرخانه همایش در یازده محور تخصصی در حوزه‌ معارف اسلامی، فقه، فلسفه، تاریخ، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، اقتصاد، حقوق، اخلاق و عرفان، روانشناسی و هنر و رسانه به درگاهhttp://theologyconference.ir برای شرکت در این همایش ارسال کنند، تلفن‌های ۰۲۱۲۸۴۲۱۴۰۴ نیز پاسخگوی محققان و دین پژوهان می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول