اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار می‎شود

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از برگزاری یادواره یک‎هزار و 400 شهید این شهرستان همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یادواره یک‎هزار و 400 شهید شهرستان گرگان پنج‎شنبه 25 آبان همراه با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار می‎‎شود.

وی مهمترین پیام برگزاری یادواره شهدا را آشنایی نسل جوان با آرمان شهیدان عنوان و تصریح کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت‎مداری، معرفی بهترین الگو به جامعه خصوصا نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان در خصوص راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی بیان کرد: بار دیگر بزرگترین گردهمایی معنوی در راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی رقم خورد این اجتماع عظیم در حقیقت نمایش اقتدار، اتحاد و همبستگی بود.

مهاجر با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار، مقاومت، ازخودگذشتگی در جامعه تقویت و ترویج شود، گفت: توجه به این مولفه‎ها دشمن را سرجایش نشانده است، تا زمانی که جامعه با عناصر ایمانی و اعتقادی تقویت شود احدی نمی‎تواند به انقلاب اسلامی چشم طمع بدوزد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهداست، افزود: شهدا با الگو قرار دادن مکتب حسینی از انقلاب اسلامی دفاع کردند، همه ما امروز تکلیف داریم تا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان بر لزوم بصیرت‎افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید همواره بصیرت خود را بالا ببریم، تابع فرامین ولایت باشیم تا به پیروزی و پیشرفت برسیم.

مهاجر با تاکید بر اینکه جامعه ضعیف و وابسته همیشه ذلیل و حقیر است، بیان کرد: دشمنان همواره سعی می‎کنند تا از ضعف کشورهایی که استقلال ندارند به نفع خود سوءاستفاده کنند.

وی اقتدار انقلاب اسلامی را در سایه ولایت‎مداری، استقامت، وحدت و همدلی مردم برشمرد و گفت: پاسداری از خون شهیدان مهمترین رسالت و تکلیف ما است، اگر در این زمینه کوتاهی یا غفلت کنیم شرمنده شهدا خواهیم بود.

انتهای پیام/30/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول