اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایش سوادکوه سوادکوه‌شمالی اعلام کرد

معرفی اعضای دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی

مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی از معرفی اعضای دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی خبر داد.

معرفی اعضای دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، محسن نجفی شنبه شب در جلسه انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی با اشاره به رسالت‌های این انجمن، گفت: شناسایی و آموزش علاقه‌مندان به فعالیت‌های نمایشی و ارتقای جایگاه نمایش از مهم‌ترین اهداف ما در انجمن نمایش شهرستان است.

وی با بیان اینکه استفاده از توانمندی‌های مختلف برای بهره‌برداری فرهنگی و هنری و توجه لازم به فعالان فرهنگ و هنر باید مورد توجه باشد، افزود: همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دست‌یابی به اهداف انجمن نمایش در دستور کار ما قرار‌ دارد.

مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی از برنامه‌ریزی برای استفاده از توانایی‌های فعالان عرصه نمایشی شهرستان سوادکوه خبر‌ داد و خاطر‌نشان کرد: اعضای انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی برای فعالیت در این انجمن به استان معرفی شدند.

نجفی به معرفی اعضای دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی اشاره‌ و اظهار‌ کرد: علی حسن‌نژاد در بخش تئاتر‌ بومی محلی، سعداله شهابی در بخش تعزیه و شبیه‌خوانی، محمدرضا محمودپور به عنوان پیشکسوت تئاتر و فاطمه‌زهرا زمانی در امور بانوان تئاتر توسط دفتر انجمن هنرهای نمایش شهرستان‎های سوادکوه سوادکوه‌شمالی به هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران برای فعالیت در انجمن سوادکوه معرفی شدند.

انتهای پیام/86015/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول