اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

550 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه دوم سد دز و نیروگاه جریانی اندیمشک اختصاص یافت/احداث ۳ نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: 550 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه دوم سد دز و نیروگاه جریانی شهرستان اندیمشک از محل جذب سرمایه‌گذاری خارجی در نظر گرفته شده و با اختصاص خط‌های ارتباطی بین‌المللی این طرح‌ها انجام می‌شود.

550  میلیون یورو برای اجرای نیروگاه دوم سد دز و نیروگاه جریانی اندیمشک اختصاص یافت/احداث ۳ نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک

فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک ضمن آنکه همدلی را عامل پیشرفت اندیمشک و شتاب شهرستان در مسیر عمران و سازندگی دانست و اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در حوزه اشتغال و برخی حوزه‌های عمرانی و اقتصادی دچار محرومیت است و این مقوله لزوم توجه ویژه به خدمات به شهروندان اندیمشک را بیش از گذشته مطرح کرده است.
وی در ادامه با اشاره به اتمام طرح مطالعاتی بندر خشک اندیمشک افزود: در صورت توجه مسؤولین، روند اجرای پروژه عمرانی بندر خشک در شهرستان اندیمشک شتاب گرفته و پیگیری جدی برای اجرای این طرح در شهرستان اندیمشک و رونق اقتصادی، صنعتی در شهرستان اندیمشک انجام‌شده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما باید با استفاده از روش‌های نوین مالی و تشویق سرمایه‌گذاران، روند جذب و اجرای طرح‌های صنعتی و اقتصادی را تسریع کنیم عنوان کرد: ۵۵۰ میلیون یورو برای اجرای نیروگاه دوم سد دز و نیروگاه جریانی شهرستان اندیمشک از محل جذب سرمایه‌گذاری خارجی در نظر گرفته شده است و با اختصاص خط‌های ارتباطی بین‌المللی به زودی روند اجرای این طرح عظیم صنعتی شتاب می‌گیرد.

حسنوند با اشاره به رفع مشکلات نیروگاه دوم سد دز و نیروگاه جریانی اندیمشک با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در روند اختصاص اعتبارات و اجرای پروژه‌ها گفت: پیگیری جدی برای تسریع در اجرای ۳ نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک اجرا و با رفع مشکلات زمین طرح‌های عظیم صنعتی و اختصاص اعتبارات مورد نیاز با همکاری مسؤولین استان خوزستان، شاهد شتاب در عملیات تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث ۳ نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک اظهار کرد: با همکاری وزارت نیرو، صندوق بازنشستگی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، دیگر بخش‌های اجرایی، اداری استان خوزستان و کشور در حال اجرا و احداث است.
وی تصریح کرد: با همکاری مسؤولین استان خوزستان و جهاد کشاورزی استان خوزستان، مشکلات بهره‌برداری از ۳ طرح شاخص کشاورزی شهرستان اندیمشک در حال رفع شدن است و به زودی ۲ شهرک گلخانه‌ای و مجتمع شیلات شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد.
حسنوند گفت: با بهره‌برداری از طرح شهرک‌های گلخانه‌ای ۳۰۰ فرصت شغلی در این زمینه ایجاد و در مجتمع شیلات نیز یک صد فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده و از ظرفیت شهرستان اندیمشک در حوزه کشاورزی با بهره‌برداری از آن‌ها استفاده و زمینه اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه بیش از گذشته فراهم می‌شود.
انتهای پیام/72046/د30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول