اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال

سپاهان در رتبه‌ای بهتر از چهارمی قرار نگرفت/ کار سخت شاگردان طاهری برای حفظ جام در اصفهان

لیگ برتر هندبال کشور با برگزاری هفته هفتم به نیم‌فصل رسید و تیم سپاهان اصفهان با کسب 10 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

سپاهان در رتبه‌ای بهتر از چهارمی قرار نگرفت/ کار سخت شاگردان طاهری برای حفظ جام در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر هندبال آقایان کشور که از 30 شهریور‌ ماه آغاز شده است با برگزاری هفته هفتم در روز جمعه 19 آبان‌ ماه به نیمه رسید و تیم‌های خود را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کنند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز که به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال حضور دارد نیم‌فصل اول را با رتبه چهارمی به پایان رساند و عملکرد درخشانی از خود نشان نداد.

سپاهان در 7 بازی انجام داده در نیم‌فصل نخست به 5 پیروزی رسید و در 2 بازی شکست خورد؛ شاگردان محسن طاهری در سپاهان هفته‌های اول، دوم، سوم، چهارم و هفتم را با برتری مقابل تیم‌های نیروی زمینی تهران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، صنعت مس کرمان و سنگ آهن بافق پشت سر گذاشتند و در هفته‌های پنجم و ششم بازی را به تیم‌های نفت و گاز گچساران و پتروشیمی کازرون واگذار کردند.

سپاهان در 7 دیدار خود 159 گل به  ثمر رسانده است و 145 گل دریافت کرده است و از این لحاظ کمترین گل خورده را در بین 8 تیم حاضر در لیگ برتر هندبال در کارنامه دارد؛ زرد‌پوشان اصفهانی با کسب 10 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سنگ آهن بافق در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.

هفته هشتم لیگ برتر هندبال 17 آذر‌ ماه برگزار می‌شود و سپاهان باید در هفته نخست نیم‌فصل دوم به مصاف نیروی زمینی تهران برود؛ شاگردان محسن طاهری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال به کسب پیروزی در تمامی دیدار‌های نیم‌فصل دوم نیاز دارند.

به گزارش فارس، جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال در پایان هفته هفتم به شرح زیر است:

انتهای پیام/63090/ص40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول