اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر:

کاتسا، قانونی کاملا ظالمانه برای آسیب‌زدن به توان دفاعی کشور است/ تحریم‌ها خللی در ادامه مسیر راه انقلاب ایجاد نمی‌کند

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی کاتسا را قانونی کاملا ظالمانه علیه نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران و برای آسیب‌زدن به توان دفاعی کشور دانست و گفت: تحریم‌های ظالمانه خللی در ادامه مسیر راه انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

کاتسا، قانونی کاملا ظالمانه برای آسیب‌زدن به توان دفاعی کشور است/ تحریم‌ها خللی در ادامه مسیر راه انقلاب ایجاد نمی‌کند

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: قانون کاتسا درواقع یک قانون کاملاً ظالمانه در بحث تحریم‌های تسلیحاتی است که علیه نیروی مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب وضع‌ شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان تمرکز و تلاش خود را بر روی مهم‌ترین عناصر امنیت ملی که از عوامل زمینه‌ساز قدرتمندی ایران در منطقه هستند متمرکز کردند، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نقش بسیار مهمی در بحث امنیت داخلی و امنیت خارجی کشور ایفا می‌کند به همین دلیل است که دشمنان روی این مسئله تمرکز کردند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه دشمنان با دیدگاه‌های خصمانه‌ای که دارند سپاه را مورد تحریم قرار دادند، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از اعمال این‌گونه تحریم‌ها در واقع آسیب‌ زدن به توان دفاعی کشور بوده و این‌که قدرت موشکی ما را تحت تسلط خودشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه با واکنش مجموعه حاکمیت، نظام و ملت دشمنان به اهداف و توطئه‌هایی که در اعمال تحریم‌ها آن را دنبال می‌کنند نخواهند رسید، ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی برآمده از دل مردم است که در ادوار مختلف انقلاب به‌خوبی وظایفش را در بحث حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام انجام داده است.

بنیادی با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌هایی که دیگران برای ما وضع کنند هیچ‌گاه از مسیر خودمان منحرف نخواهیم شد، افزود: به‌هرحال آمریکا و سایر هم‌پیمانانش به دنبال بهانه‌جویی هستند و این بهانه را به انواع مختلف از متن و یا خارج برجام به دست می‌آورند و این مسائل را مطرح می‌کنند بنابراین تحریم‌های ظالمانه خللی در ادامه مسیر راه انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه ما وظیفه‌ داریم با همدلی، وحدت و پشتیبانی از نیروهای مسلح در همین مسیر صحیحی که انقلاب به‌پیش می‌رود آن را ادامه دهیم تا دشمن در راه رسیدن به اهدافش ناکام بماند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول