اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

سرلشکر جعفری با سفر به کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

سرلشکر جعفری با سفر به کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده این استان بازدید کرد و در جریان روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.

سرلشکر جعفری با سفر به کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (22 آبان) پس از صدور پیام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا مبنی بر کمک رسانی سریع نیروهای مسلح به مردم زلزله زده استان های کرمانشاه و ایلام با لغو جلسات و برنامه های خود راهی مناطق زلزله زده شد.

فرمانده کل سپاه به محض رسیدن به کرمانشاه از طریق بالگرد از مناطق زلزله زده بازدید هوایی کرد.

سرلشکر جعفری با حضور در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت های یگان های مختلف سپاه در کمک رسانی به زلزله زدگان قرار گرفت و پس از حضور در جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای امداد رسان دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد. 

بنابراین گزارش سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمدنظرعظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام و جمعی از فرماندهان و مسئولین سرلشکر جعفری را همراهی کردند. 

گفتنی است؛ بنا بر تقسیم بندی صورت گرفته، امدادرسانی به زلزله زدگان در شهرها برعهده ارتش جمهوری اسلامی و در روستاها و نقاط صعب العبور بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که به امدادرسانی به زلزله‌زدگان در این مناطق در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول