اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی:

2436 رقبه در آذربایجان‌غربی سنددار شدند

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: امسال تعداد دو هزار 436 رقبه در آذربایجان‌غربی سنددار و در سامانه ثبت شده است.

2436 رقبه در آذربایجان‌غربی سنددار شدند

رضا فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه امسال تعداد دو هزار و 436 رقبه در آذربایجان‌غربی سنددار و در سامانه ثبت شده است اظهار کرد: این آمار بی‌سابقه بوده، چون در طول سال گذشته تنها یک هزار و 800 رقبه سندار شده بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون دو تا سه هزار رقبه نیز در دست اقدام برای سنددار کردن در استان است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از اجرای 25 حکم از ابتدای سال در دادگاه خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن 18پرونده نیز در 6 ماهه نخست امسال در محاکم قضایی تعیین تکلیف شده در حالی که هدف‌گذاری این معاونت 12 پرونده بوده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته قوانین در استان افزود: اعضای این کمیته، معاون‌های حقوقی و ثبتی استان‌های همجوار و وکلای آذربایجان‌غربی هستند.

فروزش با اشاره به اینکه برخی ارباب رجوع بحق نسبت به برخی قوانین آیین‌نامه نحوه وصول پذیره معترض بوده و به قوانین ایراد وارد می‌کنند بیان کرد: در این رابطه نظر قضات، وکلا،کارشناسان و معاون‌های حقوقی و پارلمانی استان‌های همجوار مثل تبریز مطرح شده و سپس به اداره کل قوانین حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه پیشنهاد می‌شود و آنها نیز با کارشناسان خود این قوانین را بررسی و ایرادات را وارد دانستند.

وی بیان کرد: پس این قوانینی که دارای خلاء هستند، باید در مجلس شورای اسلامی تصحیح شود و در این رابطه، در سال گذشته سه جلسه در اردبیل، تبریز و ارومیه تشکیل شده و امسال نیز سه جلسه تشکیل یافته است.

انتهای پیام/1011/1/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول