اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

معاون ثبتی اوقاف کشور:

52 هزار رقبه در کشور سند دار شدند

معاون ثبتی اداره کل سازمان اوقاف کشور با اعلام اینکه در سال جاری 52 هزار رقبه در کشور سند دار شدند، گفت: اقدامات خوبی در استان مازندران برای سنددار کردن رقبات انجام شده است.

52 هزار رقبه در کشور سند دار شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی باقرزاده ظهر امروز در نشست دهه وقف با حضور مدیرکل اوقاف مازندران اظهار کرد: یکی از مباحث جدی در حوزه وقف ثبت و پیگیری رقبه‌ها در سطح کشور است.


وی با اعلام اینکه در کشور 191 هزار رقبه موقوفه در حال حاضر عمل به وقف می‌شود، تصریح کرد: بحث شناسنامه‌دار کردن این رقبات در دست پیگیری است.


معاون ثبتی اداره کل سازمان اوقاف کشور با اعلام اینکه در سال جاری 52 هزار رقبه در کشور سند دار شدند، بیان کرد: اقدامات خوبی در استان مازندران برای سنددار کردن رقبات انجام شده است.


وی ادامه داد: 434 موقوفه از مازندران سنددار شدند که بیش از 11 هزار رقبه است که به صورت کلی یک پنجم رقبه‌های سند دار شده مربوط به استان مازندران است.


باقرزاده خاطر نشان کرد: بحث شناسنامه‌دار کردن این رقبات بسیار مهم است و سیاست سازمان است که اقدام پیشگیرانه شود.


وی با اعلام اینکه برای حفظ و حراست موقوفات همکاران اداره اوقاف به خوبی در نیات واقفان حفظ و حراست می‌کنند، گفت: مجموعه سازمان،تا بتوانیم نیات واقفان را به صورت امینانه اجرا کنیم.


انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول