اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

«آهنگ» کنسرت امشب ناظری و گروه کامکار را آنلاین پخش می‌کند

ویژه برنامه «آهنگ» کنسرت شهرام ناظری و گروه کامکار را به صورت زنده پوشش خواهد داد و عواید فروش و تماشای آنلاین این اجرا به طور کامل به زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص خواهد یافت.

«آهنگ» کنسرت امشب ناظری و گروه کامکار را آنلاین پخش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی وقوع زمین لرزه در غرب کشور و به دنبال آن جان باختن بیش از ۴۰۰ نفر و همچنین مجروح شدن بیش از ۹ هزار نفر در این حادثه، به منظور همدردی با هموطنان زلزله‌زده غرب کشور کنسرت شهرام ناظری و گروه کامکارها دوشبه شب در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.  همه‌ی درصد عواید حاصل از فروش بلیط این کنسرت صرف کمک به این هموطنان خواهد شد.

در همین راستا برنامه اینترنتی «آهنگ» با پوشش زنده مراسم، تمامی عواید فروش تماشای آنلاین کنسرت را هم به زلزله‌زدگان اختصاص خواهد داد. این کنسرت دوشنبه ۲۹ آبان، ساعت ۲۰:۳۰ در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. سقف تماشای آنلاین کنسرت شهرام ناظری و کامکارها ۵۰ هزار نفر خواهد بود که اولویت با کسانی است که زودتر بلیط تماشای آنلاین را تهیه کنند.

همچنین قیمت بلیط تماشای آنلاین پنج و ۱۰ هزار تومان است (این دو مبلغ هیچ تفاوتی در ارائه و تماشای آنلاین کنسرت ندارد و برای کسانی در نظر گرفته شده که قصد دارند مبلغ بیشتری کمک کنند) که علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب هر یک از این مبالغ از طریق سایت ایران کنسرت iranconcert.com هزینه را پرداخت و کد تماشا را دریافت و با مراجعه به سایت تی‌وی‌نت tvnet.ir و ارائه این کد به صورت زنده کنسرت را تماشا کنند.

طبق اعلام برگزارکنندگان در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش هیچگونه وجهی دریافت نمی‌کنند و همه مبالغ به حساب مشترک آقایان شهرام ناظری و هوشنگ کامکار واریز و ریز صورت عملکرد و هزینه‌های آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

«آهنگ» برنامه‌ زنده اینترنتی موسسه آینه جادو در حوزه موسیقی است. این برنامه گفت‌وگو محور به تهیه‌کنندگی محمد صراف سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۰۰ به صورت زنده در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار می‌گیرد. تاکنون چهار قسمت از این برنامه به صورت زنده پخش شده و پس از وقفه‌ای دو ماهه به مناسبت ایام محرم و صفر از این هفته پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول