اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فارس گزارش می‌دهد

آتش گرفتن و انفجار خودروی پیکان در محور علی‌آباد کتول به گرگان/ راننده مجروح و در «آی سی یو» بستری است

خودروی پیکان که از محور علی‌آباد کتول به سمت گرگان در حرکت بود به دلیل نشست گازمایع کپسول نصب شده در صندوق عقب خودرو دچار آتش‌سوزی و انفجار شد که در این حادثه راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

آتش گرفتن و انفجار خودروی پیکان در محور علی‌آباد کتول به گرگان/ راننده مجروح و در «آی سی یو» بستری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز در محور علی‌آبادکتول به گرگان یک دستگاه خودروی پیکان دچار حریق شده و پس از آن یک خودروی دیگر نیز به وی برخورد کرده است.

رئیس پلس راه گلستان با تائید این خبر گفت: بر اساس تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اظهارات سرنشینان خودروی پیکان، این خودرو دارای کپسول گاز مایع به عنوان سوخت دوم بوده که دچار نقص فنی و نشستی گاز بوده است.

علی عبدی بیان کرد: در این حادثه راننده خودرو دچار مجروحیت شد که بلافاصله توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی تاکید کرد: پس از وقوع این حادثه یک خودروی دیگر نیز به خودروی گرفتار در آتش برخورد کرد که مشکلی برای آنها به وجود نیامد و تیم‌های امدادی بلافاصله اقدامات امدادی خود را عملیاتی کردند.

بر اساس این گزارش، بر مبنای مستندات و تصاویر ارسال شده برای خبرگزاری فارس، این خودرو دچار انفجار شده و در پیگیری‌های انجام شده مشخص شد راننده خودرو در «آی سی یو» سوختگی بیمارستان پنجم آذرماه بستری است و حال وی رو به بهبود است.

برخی از رسانه‌ها از مرگ راننده خودرو خبر دادند که پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس از دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بیمارستان پنجم آذر این خبر را رد می‌کند.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول