اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

خانواده شهدا سمبل استقامت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا سعادت بزرگی است، گفت: خانواده شهدا سمبل استقامت، ایستادگی ملت ایران هستند که این صبر و استقامت برگرفته از نام و مسیر امام حسین(ع) است.

خانواده شهدا سمبل استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با سفر به شهرستان اردل با تعدادی از خانواده‌ شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار کردند و همچنین رئیس بنیاد شهید شهرستان اردل نیز در این دیدارها حضور داشتند.

فریبرز نجفی در این دیدارها با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا سعادت بزرگی است و ما با افتخار به این وظیفه عمل می‌کنیم، اظهار کرد: خانواده شهدا سمبل استقامت، ایستادگی ملت ایران هستند که این صبر و استقامت برگرفته از نام و مسیر امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس باوجود مشکلات متعدد، به‌علت ایمان و اعتقادی است که در دوره‌های مختلف آن را به‌خوبی نشان دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: تکریم خانواده شهدا لازم و ضروری است و سرکشی از خانواده‌های شهدا باید به‌صورت مداوم و با برنامه‌ریزی در استان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول