اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال

دفتر خدام افتخاری آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) افتتاح شد+ تصاویر

با حضور امام جمعه و مسوولان شهرستان گنبدکاووس دفتر خدام افتخاری آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) افتتاح شد.

دفتر خدام افتخاری آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس همچون نگینی در شمال کشور به عنوان میعادگاه و ماوای مردمان پاک و عاشق ایران اسلامی همواره در دفتر مفاخر و مشاهیر دینی و ملی کشورمان درخشیده و همواره به عنوان افتخاری برای ایران اسلامی مبنی بر میزبانی نوه بلافصل امام سجاد (ع) که در تاریخ به عنوان حامل صحیفه سجادیه به ایران شناخته می‌شود بر فراز قله‌های افتخار برایمان ایستاده است.

چندسالی است به همت مسوولان اوقاف و امور خیریه، مسوولان و مردم شهرستان گنبدکاووس طرح توسعه نسبی حرم مطهر این امامزاده شریف به اجرا درآمده و به صورت تدریجی این زیارتگاه و بقعه متبرکه که روزگاری محل زیارت افرادی همچون رهبر معظم انقلاب و آیت الله بهجت (ره) بوده است در حال رشد و توسعه عمرانی و فرهنگی است.

امروز و با حضور امام جمعه و جمعی از مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس دفتر خدام افتخاری آقایان در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه وقف ضمن تبریک این ایام به همه ملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ وقف، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیق یافتیم در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) خدمتی دیگر به این ساخت مقدس و با هدف تسهیل زیارت زوار عزیز به ثبت برسانیم.

حجت‌الاسلام نصرت‌الله جعفری با بیان اینکه سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر ترویج استفاده از ظرفیت خدام افتخاری است، افزود: این تصمیم و سیاست به دلیل آن است که فرصت و بستر برای خدمت به خاندان رسول الله (ص) برای جمع بیشتری از مردم عزیزمان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری با توسعه انواع خدمات به مردم و زوار گرانقدر تلاش کردیم رضایت مردم را در سطح بالاتری جلب کنیم، خاطرنشان کرد: در سال جاری آسایشگاه خدام افتخاری، دفتر خدام افتخاری بانوان، سرویس‌های بهداشتی و یکسان‌سازی سطوح به علاوه فعالیت‌ها‌ی عمرانی بسیاری را انجام دادیم که موجب افزایش رضایت مردمی نیز شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان دفتر خدام افتخاری آقایان را در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) افتتاح کردیم، ادامه داد: این دفتر با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال بهره‌برداری رسید.

جعفری با تاکید بر اینکه اعتبارات این طرح از دو محل تامین شده است، گفت: بخشی از اعتبارات این طرح از محل طرح «مودت» توسط خیرین و نیکوکاران شهرستان و بخشی دیگر نیز از محل اعتبارات مدیریتی و فرهنگی آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) تامین شد.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول