اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان انجام گرفت

ارسال محموله آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان از ارسال کمک‎های نقدی و غیرنقدی این ارگان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

ارسال محموله آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی‎طلب با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این زلزله، از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان اداره کل، مراکز آموزشی و کانون انجمن‎های صنفی در سطح استان گلستان خبر داد.

وی گفت: این اقدام با هدف حس انسان‌دوستانه توسط کارکنان این اداره کل و مراکز آموزشی در سطح استان به صورت داوطلبانه صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان افزود: در پی حادثه و مصیبت زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه که بسیاری از هموطنان ما را داغدار کرد و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بنابر وظیفه و همگام با ملت شریف ایران اسلامی در این اقدام خیر و انسان‌دوستانه شرکت کردند.

حسینی‎طلب ‎تصریح کرد: از آنجا که سایر سازمان‌ها مردم‌نهاد و دستگاه‎های اجرایی در سطح کشور، مسوولیت کمک‎رسانی و تحویل ملزومات به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه را برعهده گرفته‌اند، از همت و تلاش دلسوزانه و نوع‎دوستی مردم استان در راستای حمایت از زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیر و تشکر می‎کنم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان در پایان گفت: کمک‎های غیرنقدی ارسالی این اداره کل در قالب آب معدنی، پتو، البسه، چادر برزنتی، تشک، وسایل بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان زلزله است که با یک دستگاه کامیون روانه استان کرمانشاه شد تا بار دیگر مهر و همدلی مردم خونگرم و نوع‌دوست پایتخت فرهنگی کشور بویژه کارکنان دلسوز این اداره کل، مأمن و مأوایی گرم برای هموطنان داغدار و آسیب‌دیده‌شان در غرب کشور رقم بزند.

انتهای پیام/10/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول