اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

داعش با ایمان قلبی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام نابود شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: داعش با ایمان قلبی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام نابود شده است.

داعش با ایمان قلبی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام نابود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی این شهرستان اظهار کرد: ورود امام خمینی به نجف برخلاف تصور رژیم شاهنشاهی زمینه را برای مبارزه بیشتر با این رژیم فراهم کرد و نقشه آنها مبنی بر اینکه با تبعید امام ایشان از انقلاب و مردم دور خواهند شد، با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: نخستین جلسه درس امام خمینی در بدو ورود به نجف که یکی از مراکز علمی و دینی مهمی در ان زمان بود؛  درس ولایت فقیه و حکومت اسلامی بود؛ در زمان انقلاب هم عده‌ای باور به سقوط رژیم پهلوی نداشتند و همان تفکر امروز در کشورهای همسایه وجود داشت که امیدی به نابودی داعش نداشتند ولی همان گونه امام در زمان انقلاب با عقیده و باور به خدا موفق به سقوط رژیم پهلوی شد امروز هم داعش با ایمان قلبی و روحیه جهادی نابود شد؛ برای پیروزی بر نظام سلطه هم ابزاری به نام تفکر بسیج و سازمانی به نام بسیج و مقاومت می‌تواند بازوی ولایت فقیه باشد اگر نظام بتواند از آن به خوبی استفاده کند توان مقابله با نظام سلطه را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: امام پس از پیروزی انقلاب در پنجم آذر دستور تشکیل سازمانی به نام بسیج را داد به طوری که امروز انسان‌های  آزاده سراسر دنیا این گفتمان را به عنوان نیرویی قوی در برابر دشمنان قبول کرده‌اند، امام با استفاده از تفکر بسیجی موفق به پیروزی بر مستکبران شد؛ انقلاب ایران تنها انقلابی است که معادله جهان را به هم ریخت؛ ملت ایران با چشم‌های خود دیدند که چگونه در برابر نظام شاهنشاهی انقلاب پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: ورود تفکر بسیج به دفاع مقدس همه معادلات را به هم ریخت و زمینه پیروزی را برای جمهوری اسلامی فراهم کرد؛ دشمنان انواع توطئه‌ها را علیه ایران طراحی کردند که یکی از خطرناک‌ترین آنها ایجاد داعش برای مقابله با محور مقاومت بود و در این میان برخی باور داشتند که داعش نابودشدنی نیست ولی نیروهای انقلابی توانستند داعشی را که سر می‌برید و زنده زنده انسان‌ها را آتش می‌زد با فرماندهی سردار سلیمانی نابود کنند.

وی اضافه کرد: نگاه نظام سلطه این بود که چندین سال قبل حزب‌الله را در منطقه از بین برود ولی به پاس خون شهیدان، حزب‌الله و جبهه مقاومت در منطقه معادلات را تعیین می‌کنند در ۳۳ روز حزب‌الله قدرت پوشالی اسرائیل را به باد فنا داد؛ شکست اسراییل در برابر حزب‌الله یک شکست مفتضحانه بود که نشانه قدرت لایزال الهی است، امت اسلام هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نیامده و ذره‌ای ترس به خود راه نداده است.

سرایی خاطرنشان کرد: مدعیان حکومت عراق و شام به زباله دان تاریخ پیوستند، نطام سلطه امروز به دنبال از بین بردن موشک‌های جمهوری اسلامی است که با تلاش پدر موشکی ایران امروزه لرزه بر تن دشمنان می‌اندازد.

وی ادامه داد: رهبری در فرمایشات دیروزشان عنوان کردند که «برای حمایت از کشورهای مظلوم دنیا از کسی اجازه نخواهیم گرفت و  برای این امر کسی نمی‌تواند به ما امر و نهی کند» ؛ هدف نظام سلطه این است که پرچم رژیم صهیونیستی را امروزه در داخل شهرهای کشورهای اسلامی برپاکند تا درگیری در داخل مرزهای اسرائیل به وجود نیاید و آن رژیم به حیات خود ادامه دهد؛ اگر وعده سلیمانی محقق شد قطعا در آینده وعده رهبری مبنی بر نابودی اسراییل در ۲۵ سال آینده به واقعیت خواهد پیوست.

سرایی گفت: دفاع مقدس و مبارزه با داعش این پیام را به ما داد که هیچ سدی نمی‌تواند مانعی در برابر  اراده ملت ایران قرار بگیرد، اروپاییان در مقابله با داعش دچار استیصال شدند ولی جبهه مقاومت نه‌تنها امروز داعش را از بین برد بلکه پرچم مقاومت را در سه کیلومتری مرزهای اسراییل بلند کرده‌اند؛ امروزه دشمنان چرا اینقدر سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهند تنها به این دلیل که در سپاه روحیه جهاد، ایستادگی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری وجود دارد.

انتهای پیام/1019/4/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول