اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای «نارداران» جمهوری آذربایجان در تبریز و اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جاری مراسم شهدای «نارداران» با هماهنگی جمهوری آذربایجان در تبریز و اردبیل برگزار می‌شود..

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای «نارداران» جمهوری آذربایجان در تبریز و اردبیل

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهید عبدالحسین عبداللهی همایون‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با یادآوری شهدای عملیات‌های مختلف دفاع مقدس اظهار داشت: در این هفته مراسم شهدای «نارداران» را خواهیم داشت که با هماهنگی جمهوری آذربایجان در تبریز و اردبیل مراسم گرامیداشت برای این شهدا برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید عبداللهی بعد از 35 سال تفحص شده است، اضافه کرد: فرهنگ اباعبدالله الحسین (ع) به برکت همین عزاداری‌ها و گرامیداشت شهدا تداوم یافته و با تکرار آن مکتب حسینی زنده نگه داشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تأکید به اینکه اگر بخواهیم فرهنگ شهادت را زنده نگهداریم باید همه ساله با برپایی مراسم یاد شهدا را گرامی بداریم، بیان کرد: مردم قدردان این شهدا هستند و سالگرد شهدا باید همیشه تکرار شود.

وی افزود: زندگی ما مدیون شهدا بوده و امید است همه توفیق شناخت شهدا را داشته باشند و آرمان‌های شهیدان را در زندگی جاری کنند و به وصایای آنها عمل کنند.

به گزارش فارس، شهید «عبداللهی‌ همایون‌آذر» متولد سال 1343 در تبریز بود که در سال 61 و در عملیات «مسلم ابن عقیل» در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 35 سال به زادگاهش تبریز بازگشت.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول