اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

برگزاری میقات صالحین در مصلی امام خمینی(ره) اقبالیه

به مناسبت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان شهر اقبالیه حلقه‌های صالحین خود را با عنوان میقات صالحین در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز برگزار کردند.

برگزاری میقات صالحین در مصلی امام خمینی(ره) اقبالیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان شهر اقبالیه حلقه‌های صالحین خود را با عنوان میقات صالحین در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز برگزار کردند.

حجت‌الاسلام محمد ذکایی مسؤول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور در جمع این حلقات، با بسیجیان گفت‌وگو کردند.

مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این جمع اظهار داشت: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید مطالب ارائه شده در حلقات را به صورت مرتب و سلسله مراتبی ارائه دهند تا در 6 ماه یا یکسال به نتیجه برسد.

وی از سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها به دلیل زحماتی که در این حلقه‌ها بر دوش دارند، تشکر کرد و گفت: هدف ما رفع مشکلات و کمک به بسیجیان است؛ میقات صالحین برای آشنایی هرچه بهتر و ارتباط اولیا با صالحین، شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه‌های تربیتی صالحین بوده و تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده از جمله هدف‌های صالحین است.

صادق‌پور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مطرح کرد: ما درصدد پرورش نسل انقلابی هستیم که در آینده جای نسل انقلابی بزرگ‌تر را بگیرد و همان جوان‌گرایی در انقلاب صورت گیرد که حلقه‌های صالحین برنامه‌هایی هم برای آن‌ها دارد که در موضوعات بصیرتی برای جوانان جلساتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77021/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول