اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان:

امنیت منطقه مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: امنیت منطقه مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است.

امنیت منطقه مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه؛ طوبی کرمانی ظهر امروز در اجلاسیه بانوان کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی که در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت فعلی ایران و منطقه مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است که باید قدردان ایثار و فداکاری‌های‌شان بود.

وی افزود: به برکت شمع وجود شهدا نه‌تنها ایران بلکه شام، یمن و سوریه نورانی شده است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان اینکه مادران و همسران به معنای واقعی کلمه از خودگذشتگی نشان دادند و عزیزان خود را به میادین حق علیه باطل عازم کردند، اظهار داشت: قدردانی از خانواده معظم شهدا مهم‌ترین وظیفه ماست.

مادران انقلابی؛ حقیقت پنهان دفاع مقدس

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: مرد از دامن این مادران بسیجی به معراج می رود، اگر به تعبیر مقام عظمای ولایت بنگریم، بسیج برای به آبادانی رسانی این ملت مشق عشق کرده و این گنج پایان‌ناپذیر انقلاب را به وجود آورده‌اند.

وی افزود: ۶۹۸ شهیده استان کیفیت والای حضور بانوان را در جبهه‌ها نمایانگر است، بانوانی داشتیم که در جبهه حق علیه باطل جنگیده‌اند، بانوانی که فرزند دلاور خود را در مسیر دفاع مقدس قرار داده‌اند.

عابدین خرم تاکید کرد: دفاع شجاعانه از اصالت زنان مسلمان و ایجاد روحیه حماسی و هموارسازی راه همسران خود برای حضور در جبهه‌ها از دیگر فضایل این بانوان است.

بانوان در مسیر دفاع مقدس هم چنان پایدار هستند

 شهلا تاجفر مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در این کنگره بیان داشت: دفاع از ارزش های اسلامی برای ما بانوان هنوز به اتمام نرسیده و هم چنان در عرصه فرهنگی مشغول تربیت نسل زینبی هستیم.

وی افزود: بانوان، پاسدار احکام الهی بوده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب پایدار خواهند ماند.

تاجفر ادامه داد: امروز اینجا برای گرامیداشت زنانی گرد هم آمده‌ایم که سربلند به سوی خدا رفته و تعریف شریفی را از« زن» به شرق و غرب ارائه داده‌اند.

وی تاکید کرد: این استان مفتخر است که در خدمت خانواده ۶۹۸ شهیده والامقام باشد.

انتهای پیام/1010/1/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول