اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم رباط کریم در مجلس:

بسته‌بندی کالاهای صادراتی به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود/ صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد

نماینده سابق مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با بیان اینکه نوع بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشور باید به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود، گفت: سیستم صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد.

بسته‌بندی کالاهای صادراتی به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود/ صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع صادرات به‌ویژه در حوزه کشاورزی اظهار کرد: نوع بسته‌بندی اقلام تولیدی و کشاورزی برای صادرات یکی از مؤلفه‌های مهم در مسیر رقابت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای پیرامون ایران اسلامی در جریان صادرات و رقابت در بازار بین‌المللی به این مهم توجه دارند، تصریح کرد: برای رونق صادرات و بهره‌مندی از رونق اقتصادی هزینه‌های کلانی را به این موضوع اختصاص داده‌اند.

نماینده سابق مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با تأکید بر اینکه نوع بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشور باید به یک دغدغه بزرگ تبدیل شود، اضافه کرد: هنوز سیستم صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل داشته و با استانداردهای بین‌المللی فاصله دارد.

نکو با اشاره به اینکه بسته‌بندی را مؤلفه تأثیرگذار در صادرات بدانیم، تصریح کرد: با درک این مهم و اعمال جدی آن در سیستم صادرات می‌توانیم رونق اقتصادی را از طریق صادرات شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه توجه به استانداردسازی بسته‌بندی رویکرد ما را نسبت به تولید و توزیع به‌ویژه در حوزه محصولات کشاورزی تحول ایجاد می‌کند، اظهار کرد: لازمه آن تغییر نگرش ما به این موضوع است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول