اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

گزارش فارس از جوان کارآفرین قائم‌شهری

نیروی خارق‌العاده جوانی و تحقق اقتصاد مقاومتی

انتظار دارم تا مسؤولان شهرستانی و استانی از من حمایت کنند تا با توسعه اهداف بلند خود آبادانی و اشتغال زایی بیشتری را برای شهرم به ارمغان آورم.

نیروی خارق‌العاده جوانی و تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، نیروی جوانی، نعمت خارق‌العاده‌ای است که خداوند سبحان در وجود انسانی نهاد تا به وسیله آن بتواند زندگی حال و آینده خویش را بسازد و مسیر راه برای پیمودن هدف تعیین کند.

در جامعه کنونی ما، جوانان به چند دسته تقسیم می‌شوند که جوانان بیکار و بدون انگیزه و جوانان بیکار و با انگیزه از مهمترین آنان هستند.

در این میان دسته سومی هم وجود دارند یعنی جوانانی که با پول و سرمایه پدر به جایی رسیده‌اند و درواقع بنیه مالی سبب شد تا به اصطلاح با چپ پر وارد میدان کار شوند که بسته به توانایی‌ها، گاهی مؤفق هستند و گاهی هرآنچه پدر به دستشان سپرد را یک شبه بر باد می‌دهند.

آنچه که در این تقسیم‌بندی‌ها مهم است جوانان بیکار ولی با انگیزه است چراکه آنان با نیروی جوانی و قدرت تفکر خود سعی دارند تمام موانع پیش پای خود را بردارند و حتی راه را برای عبور افرادی دیگر هموار کنند.

شور و انگیزه، ریسک‌پذیری، خودباوری، سازگاری و انعطاف‌پذیری، درک کامل از محصول و خدمات ارائه شده، مدیریت پول، برنامه‌ریزی، قابلیت‌های ارتباطی، آماده برای برون رفت و سؤال از خود، ده ویژگی مهم یک کارآفرین است که می‌توان به عنوان شاخص از آن بهره برد.

احمد طاهری جوان خوش‌فکر و کارآفرین قائم‌شهری است که در جرگه جوانان کارآفرین  قرار دارد  که توانست با پشتکار و جدیت خود برای 30 نفر به‌طور مستقیم و بیش از 100 نفر بطور غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند.

وی متولد 1366  و فوق دیپلم برق  است و با تأسیس یک شرکت تولیدی لامپ در مدت کوتاه، اقتصاد مقاومتی‌ و عملگرایی را به منصه ظهور گذاشت.

تنوع اجناس، با برندهای مختلف ، کیفیت خوب، سرویس دهی مناسب و برخورد عالی پرسنل با مشتری، راز مؤفقیت این واحد صنفی است که توانست در مدت کوتاه بر سر زبان‌ها بیفتد که کسب نشان ایزو1004 در مشتری مداری از جمله مؤفقیت‌های این جوان است.

تأمین نور دو آرامستان و گلزار شهدا، حمایت مالی از ایتام و نیازمندان، شرکت در برنامه‌های تقدیر از ورزشکاران، حمایت مالی از تیم فوتسال بانوان قائم‌شهری از دیگر اقدامات این جوان قائم‌شهری است.

مدیر جوان شرکت الکتریکی طاهری در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه تاکنون از هیچ بانکی تسهیلات دریافت نکردم و برای توسعه کارم، نیاز به حمایت مالی دارم٬ اظهار کرد: در سالی که به اقتصاد مقاومتی٬ تولید و اشتغال مزین شده است می‌توان این کار را توسعه داد و اشتغالزایی کرد.

طاهری افزود: انتظار دارم تا مسؤولان شهرستانی و استانی از من حمایت کنند تا با توسعه اهداف بلند خود آبادانی و اشتغال زایی بیشتری را برای شهرم به ارمغان آورم.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصادمقاومتی و تولید و اشتغال، تنها هدف من، حفظ اشتغال‌زایی است و در نظر دارم کارکنان این واحد تولیدی را از تعداد نفرات موجود به یکصد نفر برسانم.

مدیر شرکت الکتریکی طاهری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم بنده، ایجاد یک واحد تولیدی در شهرک بشل است، گفت: بیم آن دارم که برخی از موانع جلوی  توسعه کار را بگیرند و برای همین نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسؤولان دارم.

به گزارش فارس، این جوان کارآفرین پا را کمی فراتر هم گذاشته و شرکت در کارهای خیر و کمک به تیم‌های ورزشی هم جز اهداف بزرگ اوست چراکه معتقد است با شرکت در کارهای خیر می‌تواند به کسب و کار خود برکت دوچندان ببخشد.

این جوان مؤفق، به تازگی با یک شرکت ترکیه‌ای به توافق رسیده تا بتواند توانایی‌های خود را در بحث صادرات هم محک بزند و در پیمودن این راه، نیاز به حمایت استاندار و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/86044/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول