اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

افزایش تحریم‌ها مولود فتنه 88 بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: افزایش تحریم‌ها مولود فتنه 88 بود.

افزایش تحریم‌ها مولود فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ظهر امروز حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی خراسان شمالی روز 9 دی را یکی از حساس‌ترین تاریخ‌های معاصر در ایران عنوان کرد و افزود: عده‌ای در پی تحریف کردن این حماسه هستند و ما باید آن را زنده نگه‌داریم و واجب است که بازخوانی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: اواخر سال86 فتنه گران جلساتی در خارج از کشور با افرادی که خود گرداننده کودتای مخملی بودند تشکیل می‌دادند که محصول هزاران مقاله بود.

سالاری اظهار کرد: در سال‌های 75 تا 88 مؤسسات زیادی در سطح جهان، بودجه‌های هنگفتی هزینه کردند تا افرادی در حوزه امنیت ایران مقاله بنویسند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که اصل فتنه خط قرمز نظام است، گفت: فتنه 88 از قبل برنامه‌ریزی‌شده بود و یک انتخابات ساده و رای نیاوردن یک جناح نبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خواص را شامل پنج گروه دانست و بیان کرد: عده‌ای ولایت مدار بودند، برای عده‌ای شبهه ایجاد شد، عده‌ای سکوت کردند، عده‌ای فریب خوردند و عده‌ای هم هنوز به آرای خود پایبند هستند که همان فتنه گران هستند.

سالاری افزود: مردم، گنج ناشناخته در کشور هستند و در سال 88 صادقانه پای انتخابات رفته و بر اساس حجت شرعی خود رای دادند و پای نظام ولایت ماندند که این به برکت خون شهدا و وجود رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: ما 9 دی را متعلق به جریان و حزب خاصی نمی‌دانیم بلکه شکل‌دهنده و خالق 9 دی مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: عده‌ای 9 دی را اختلاف سیاسی بین دو جناح می‌دانند درصورتی‌که این‌چنین نیست.

سالاری بیان کرد: دشمن همچنان در تلاش است تا فتنه‌هایی به شکل‌های مختلف مانند فرهنگی و اقتصادی ایجاد کند.

وی یکی از تبعات فتنه سال 88 را تحریم عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید حدود 4 سال در حوزه دیپلماسی تلاش کرد تا تحریم را که یکی از تبعات این فتنه بود، جبران کند درصورتی‌که می‌شد این زمان صرف توسعه اقتصادی کشور شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان با یادآوری راهپیمایی روز 13 آبان گفت: سال گذشته ۲۰ هزار نفر و امسال 28 هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کردند که حدود 40 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/71014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول