اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

امام جمعه اهرم:

شهردار جدید اهرم عمران شهری را دنبال کند

امام جمعه اهرم گفت: آن چه مردم از شهردار جدید اهرم می‌خواهند این است که شهرداری و حوزه خدمات شهری را سیاسی نکند و صرفا به امور عمرانی و خدمت به مردم در حوزه شهری بپردازد.

شهردار جدید اهرم عمران شهری را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: یکی از شعارها و اهداف مهم هفته وحدت که توسط معمار و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مطرح شد وحدت جهان اسلام بود که امروز نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز عده‌ای به دنبال ضرب‌زدن به وحدت شیعه وسنی هستند واین مساله توسط مقام معظم رهبری به عنوان یک خطر جدی مورد تاکید قرار گرفته که ضروری است توجه شود.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: بعضی افراد از جمله خانواده شیرازی نشردهنده اسلام انگلیسی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی هستند و اهل تشییع و تسنن نباید چشم و گوششان دنبال سخنان بیهوده و تفرقه انگیز قرار گیرد و فریب بازی‌های سیاسی گروه‌هایی بخورند که مورد حمایت انگلیس و امریکا هستند.

راستگو با اشاره به شروع بکار شهردار جدید شهر اهرم و آرزوی موفقیت برای وی، بیان کرد: آن چه مردم از شهردار جدید اهرم می‌خواهند این است که شهرداری و حوزه خدمات شهری را سیاسی نکند و صرفا به امور عمرانی و خدمت به مردم در حوزه شهری بپردازد.

امام جمعه اهرم با اشاره به این که توسعه شهر اهرم نیاز  به همکاری، همراهی و همدلی مردم دارد گفت: شهرداری موفق است که با همکاری مردم جهت توسعه و عمران شهری حرکت کند .

انتهای پیام/3347/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول