اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئيس اداره ورزش نكا اعلام کرد

اتمام 5 پروژه نيمه تمام ورزشی نكا در انتظار تزريق اعتبار

رئيس اداره ورزش و جوانان نكا گفت: هم اكنون پنج پروژه نيمه تمام ورزشی در نكا داريم كه اتمام اين اماكن ورزشی در گرو تزريق اعتبارات لازم دولتی است.

اتمام 5 پروژه نيمه تمام ورزشی نكا در انتظار تزريق اعتبار

مجتبی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: تلاش برای ساخت و ساز مجتمع‌های ورزشی، سالن‌های ورزشی شهری و روستایی از جمله اقدامات مهم اداره ورزش و جوانان است که با قوت دنبال می‌شود.

وی افزود: اکنون شهرستان نکا دارای 14 مکان ورزشی سرپوشیده با احتساب سالن‌های ورزشی روستایی است و همچنین 17 مکان ورزشی روباز در این شهرستان فعال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اعلام اینکه این شهرستان از نظر سرانه ورزشی هشتمین شهرستان مازندران است، یادآور شد: سرانه شهرستان نکا 1.5 درصد است و سهم بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها در بخش ورزشی بسیار کم است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

این مسؤول گفت: باید با فرهنگ‌سازی مناسب تلاش شود تا بخش خصوصی بیش از گذشته در حوزه ورزش و ساخت سالن‌های ورزشی وارد شده و برای ساخت اماکن ورزشی تلاش کنند.

رضایی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام نکا اظهار کرد: این شهرستان دارای پنج مکان ورزشی نیمه‌کاره در شهر و روستا است که تلاش داریم تا در بخش ساخت این اماکن ورزشی با قوت بیشتری وارد کار شده و با تزریق اعتبارات مناسب، ساخت این اماکن با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

وی افزود: سالن ورزشی روستای خورشید نکا با پیشرفت 70 درصدی، 10 سال در حال تکمیل است و با تزریق اعتبار 3 میلیارد ریالی تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا افزود: سالن ورزشی روستای میانگله نکا هم نیازمند 2 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این پروژه تا پایان سال است.

این مسؤول گفت: سالن طبقاتی نکا هم از سالن‌های پایه و استعدادیابی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی است که از جمله پروژه‌های ملی و استانی است که تاکنون 700 میلیون ریال تزریق اعتبار شده است و یک سوله ساخته شده است که نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار، برای اتمام این پروژه هستیم.

رضایی ادامه داد: تکمیل چمن مصنوعی نکا با اعتبار 2 میلیارد ریال برای تکمیل سکوی تماشاچی و همچنین تکمیل مجموعه ورزشی شهید طوسی از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نکا است که با استفاده از تزریق مناسب و به موقع اعتبارات، به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: سپاه در بخش ساخت سالن‌های ورزشی با قوت وارد عمل شده است و با ساخت سالن‌های ورزشی در شهر و روستا نقش مؤثری در افزایش سرانه ورزشی داشته است که انتظار داریم سایر دستگاه‌های دولتی هم برای ساخت سالن ورزشی برای مجموعه خود تلاش کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: شهرستان نکا دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار بالایی است و با دارا بودن جوانان ورزشکار و قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی، تاکنون در عرصه‌های مختلف ورزش استان، کشور، ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است و اگر شرایط و امکانات لازم برای جوانان و نوجوانان نکایی فراهم شود، بیش از پیش در عرصه‌های مختلف ورزشی می‌درخشید و افتخارآفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/86002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول