اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

دومین برد دونای محمودآباد در لیگ برتر والیبال مازندران

تیم والیبال دونای محمودآباد در لیگ برتر مازندران در هفته دوم این بازی‌ها موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم چمستان را شکست دهد.

دومین برد دونای محمودآباد در لیگ برتر والیبال مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، امشب از هفته دوم والیبال لیگ برتر مازندران در سالن ورزشی شهید رجایی مجتمع آموزش و پرورش تیم دونای محمودآباد موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم خوب چمستان بگذرد.

این بازی در ست اول با بازی پایاپای دو تیم شروع شد و تیم میزبان با توپ رسانی خوب و دقت در ضربه آخر موفق شد طی 32 دقیقه با نتیجه (25-20) از سد تیم والیبال چمستان گذشته و امیدوار به برد در ست‌های بعدی باشد.

در ست دوم تیم چمستان که ست اول را باخته بود با بازی بهتر این ست را شروع کرد و در پی چند توپ گیری ضعیف و سردرگمی تیم محمودآباد موفق شد از تیم میزبان جلو بیفتد و چند اشتباه داور دوم بازی هم تمرکز تیم محمودآباد را بهم ریخت ولی با یک وقت استراحت و تعویض بازیکنان توسط مربی محمودآباد و تشویق تماشاگران داخل سالن باعث برگشتن تیم میزبان شده و با بازی حساب شده توانست در ست دوم هم (25-22) برنده شود.

در ست سوم تیم چمستان که اتحاد تیمی خود را از دست داده بود و هرچه رضا شهابی مربی باسابقه این تیم با تعویض و تایم استراحت نتوانست تیم چمستان را به بازی برگرداند و روحیه بازیکنان محمودآبادی هم بیشتر شده و در یک ست راحت توانست با نتیجه (25-19) از سد تیم حریف گذشته و در مجموع با نتیجه سه بر صفر برنده هفته دوم این بازی‌ها گردد.

تیم محمودآباد در هفته اول هم درمقابل بابل توانست با نتیجه 3 بر2 از سد تیم بابل بگذرد و صاحب دو امتیاز شده و با سه امتیاز این دیدار صاحب پنج امتیاز در لیگ برتر والیبال مازندران شود.

 داوری این بازی برعهده حامد آقابراری و محمد کرمی از بابل به همراه داوران محمودآبادی از جمله خانم علی‌نژاد به‌عنوان منشی و آقایان ایرج شکری، حسین آزادیان، بهروز حسین‌زاده وسیدمهرداد محمدیان به‌عنوان داوران خط این بازی را قضاوت کردند.

اسامی تیم والیبال دونای محمودآباد: احمد مختاری، بهنام لطفی، علی سلیمانی، حسام سودمند، افشین قاسمی، امیر مصطفی‌زاده، اسماعیل ناصحی، وحید محمدی، علی زروک(کاپیتان)، حافظ سودمند، امیررضا حسین‌زاده، شایان نورانی، فرید داداشی و پیام منصوری

سرمربی: امین حیدری، مربی نقی اسلامی سرپرست: داود نوری‌زاده

انتهای پیام/86038/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول