اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

کارگاه و تور عکاسی در روستای کزج شهرستان خلخال برگزار شد

كارگاه آموزشی عكاسی با همكاری حوزه هنری استان اردبیل با حضور استادان مجرب و هنرجویان عکاسی در روستای کزج شهر هشجین برگزار شد

کارگاه و تور عکاسی در روستای کزج شهرستان خلخال برگزار شد

رحمان مجرد شامگاه امروز در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: کارگاه یک‌روزه آموزش عکاسی با هدف آموزش، ایجاد بستر ارتباطی مناسب میان عکاسان و ارتقای سطح کیفی هنرمندان عکاسی برگزار شد و هنرجویان رشته عکاسی و جمعی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته در شهر هشجین  در این دوره حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه هنری، در بسیاری از  شهرستان‌ها، دفتر و پایگاهی ندارد لذا با برگزاری کارگاه‌های ویژه، سعی می‌کند به تربیت هنرمند متعهد و ایجاد جریان‌های هدایتگر بر پایه تولید و نمونه‌آفرینی هنری بپردازد.

مسؤول بخش عکاسی حوزه هنری بیان کرد: هدف ما از برگزاری این کارگاه توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌های مرزی بوده و از آنجایی که شهرستان هشجین با داشتن اساتیدی چون احمد زعفری به قطب عکاسی استان تبدیل شده است، از سراسر کشور برای عکاسی از مناطق مختلف آن به این شهرستان مراجعه می کنند.

مجرد ادامه داد: حوزه هنری استان اردبیل آماده حمایت و پشتیبانی از دوره‌های هنری که برای علاقه‌مندان به عکس و عکاسی در شهر هشجین برگزار می‌شود خواهد بود.

 سجاد دادپور نیز در میان این گفتگو تصریح کرد: روش‌های مختلفی برای برخورد با موضوع عکاسی وجود دارد و هنرمندان  توانسته‌اند به شکلی ناب و فارغ از تمامی ابزارها و تکنیک‌ها به این قضیه دست یابند طوری که با نگاهی ویژه به جامعه و فضای مستندی نظیر خانواده  به داخل خانه ها نفوذ کرده و عکس‌های کم‌نظیری را به ثبت برسانند.

 گفتنی است این کارگاه روز جمعه با حضور 25 تن از اعضای کارگاه عکاسی اردبیل و علاقه‌مندان مشتاق هشجینی در مسجدجامع شهر هشجین برگزار شد و اردوی عکاسی در روستای طرح گردشگری کزج  نیز بخشی از برنامه این کارگاه بود.

انتهای پیام/3356/211/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول