اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز مطرح کرد

ساماندهی کمپ‌های ماده 15 و 16 در استان البرز/ مشکلات مربوط به اختلالات روحی و روانی گریبان معتادان را گرفته است

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز از ساماندهی کمپ‌های ماده 15 و 16 در این استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به اختلالات روحی و روانی گریبان معتادان را گرفته است.

ساماندهی کمپ‌های ماده 15 و 16 در استان البرز/ مشکلات مربوط به اختلالات روحی و روانی گریبان معتادان را گرفته است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، داریوش بیات‌نژاد ظهر امروز در مراسم آشنایی با مؤلفه‌های اجتماع درمان‌مدار اعتیاد که در مجتمع رفاهی دشت بهشت کرج برگزار شد، گفت: لازم است برای درمان و ساماندهی مشکلات اجتماعی به‌ ویژه اعتیاد اتحاد و هم‌پیمانی میان مسؤولان و آحاد جامعه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه طرح فوق باید با جدیت برگزار شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی در کشور در این موضوع به‌ اتفاق نظر رسیده‌اند و ساماندهی درمان اعتیاد در را مدنظر قرار داده‌اند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز تصریح کرد: بخش عمده فعالیت‌های رسیدگی به درمان اعتیاد به سازمان بهزیستی محول شده است؛ این مهم در حالی است که مشکلات اجتماعی تنها به عهده بهزیستی نبوده است و لازم است سایر نهادهای خدمات‌رسان نیز فعالیت مربوط به خود را داشته باشند.

بیات‌نژاد تشریح کرد: رفع مشکلات مربوط به اختلالات روحی و روانی که این روزها گریبانگیر معتادان شده است، بسیار دشوارتر خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید اقداماتی که در راستای درمان اعتیاد در سطح جامعه می‌شود، افزایش یابد و به‌ صورت جدی‌تر رسیدگی شود، چراکه این نوع از رفتار و عملکرد پاسخگوی مشکلات موجود در جامعه نیست.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز مطرح کرد: بهتر است امکانات بیشتری در اختیار سازمان بهزیستی استان قرار گیرد، چراکه درمان کامل اعتیاد این قشر از جامعه نیازمند وجود تجهیزات کامل درمانی است.

بیات‌نژاد یادآور شد: این نوع از درمان بی‌شباهت به رفع بیماری مغز و اعصاب نیست و بار روانی در پیش دارد؛ لازم است همکاری لازم در این راستا شکل گیرد.

وی در ادامه متذکر شد: تمام سعی خود را می‌کنیم تا در انجام‌ وظیفه در سازمان بهزیستی صددرصد توان خود را به‌ کار گیریم و امید داریم این روند مورد توجه قرار گیرد و مدیران آینده بهزیستی این نوع عملکرد را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز، لازم است با توجه به آمار بالای اعتیاد در استان البرز کمپ‌های ماده 15 و 16 سطح استان البرز به‌ صورت جدی و هرچه زودتر ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول