اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

شهردار بومهن:

مقاوم‌سازی بناهای بومهن اولویت اصلی شهرداری است/ شهر بومهن را خطری جدی به نام زلزله تهدید می‌کند

شهردار بومهن گفت: مقاوم‌سازی بناهای بومهن اولویت اصلی شهرداری است، چراکه شهر بومهن را خطری جدی به نام زلزله تهدید می‌کند.

مقاوم‌سازی بناهای بومهن اولویت اصلی شهرداری است/ شهر بومهن را خطری جدی به نام زلزله تهدید می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران، ‌سعید علی‌بخشی عصر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان شهردار بومهن، ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: شهر بومهن در شرق استان تهران با فاصله ۴۰ کیلومتری از کلان‌شهر تهران قرار دارد و جزئی از شهرستان پردیس است.

وی گفت: بومهن به معنی شهر زلزله بوده و دارای قدمت تاریخی بسیار بالایی است و امامزاده سلطان مطهر (ع) یکی از این دلایل است که قدمت تاریخی بسیار بالا این شهر را در شرق استان تهران نشان می‌دهد.

شهردار بومهن افزود: بومهن در سال ۱۳۷۵ به شهر تبدیل شد و در حال حاضر، بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد. این جمعیت بالا فرصت خوبی است تا کارهای بسیاری که تاکنون انجام‌نشده انجام شود.

‌علی‌بخشی ادامه داد: وجود کارگاه‌های تولیدی و خدماتی، آب و هوای مطلوب، طبیعت زیبا، توپوگرافی منحصر به‌ فرد از نکات بارز این شهر است.

وی ادامه داد: در کنار این نکات مثبت، شهر بومهن را خطری جدی تهدید می‌کند و آن گسلی است که از امامزاده هاشم (ع) آغاز می‌شود و با عبور از بومهن تا شمال تهران و شهر اوشان، فشم، میگون امتداد پیدا می‌کند.

شهردار بومهن اضافه کرد: این وظیفه ما را در قبال ساخت و ساز و مقاوم‌سازی بناهای این شهر سنگین‌تر می‌کند که با یاری خداوند و پس از مشورت با اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدان شهر بومهن شاهد اتفاقات مطلوب و خوبی در این شهر خواهیم بود.

علی‌بخشی تصریح کرد: هدف ما پرهیز از هرگونه تبعیض در کارهای عمرانی در مناطق مختلف شهر است و در خصوص خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف، خدمات در هیچ منطقه‌ای از شهر کمتر یا بیشتر نخواهد بود و تمام خدمات به‌صورت متوازن ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در اولین فرصت در شورای شهر از محلات مختلف بازدید می‌شود و باید با بررسی و احصای مشکلات با بزرگان شهر جلساتی داشته باشیم و طی برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/67016/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول