اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آزادسازی 10 روستا و شهرک در جنوب شرق المیادین سوریه

نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه عملیات خود از جنوب شرق المیادین به سمت شهر بوکمال، فاصله خود را با نیروهای همپیمان که در غرب بوکمال مستقرند، به 13 کیلومتر تقلیل دهند.

آزادسازی 10 روستا و شهرک در جنوب شرق المیادین سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش مجددا عملیات خود را از سمت شهر المیادین به سمت شهر البوکمال در استان دیرالزور از سر گرفتند.

نیروهای مقاومت از روز گذشته و از محور جنوب شرق المیادین به سمت البوکمال عملیات خود را مجددا آغاز کردند تا بتوانند کنترل روستاها و شهرکهایی را به دست گیرند که در کرانه باختری رود فرات، در اشغال داعش قرار دارد.

یک منبع نظامی به وبگاه خبری مراسلون خبر داد که در جریان عملیات نیروهای سوری علیه عناصر داعش در این محور، جنگنده های روس نیز باقی مانده مواضع تروریست‌ها را بمباران می‌کنند.

در این عملیات، نیروهای مقاومت از مواضع خود در شرق شهرک «الصالحیه» به سمت البوکمال پیشروی کرده و موفق شدند چند منطقه از جمله «جبل النسوریة، تل الحنزیر، تل البنی و مویحة المجوده» را آزاد کنند.

نیروهای در ادامه عملیات خود موفق شدند کنترل چند روستا را به دست گیرند که در کرانه باختری رود فرات واقع شده که عبارتست از: «الطارش، العباس، المرعی، شمر، القطعة و الطوطحیة».

در جریان این عملیات چندین تروریست داعشی کشته و زخمی و مهمات آنان نیز کشف و ضبط شد.

با این پیشروی، نیروهای سوری از محور المیادین، 13 کیلومتر فاصله دارند تا بتوانند با نیروهای همپیمان خود دست دهند که در شهرک «العشاره» واقع در غرب البوکمال مستقر هستند.

انتهای پیام/ص


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول